Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Ogar zaczal zdychać na luzie i sprzęgle o zaczęło go dusić - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221)
+--- Wątek: Ogar zaczal zdychać na luzie i sprzęgle o zaczęło go dusić (/showthread.php?tid=50186)



Ogar zaczal zdychać na luzie i sprzęgle o zaczęło go dusić - Szymon2004PL - 05-03-2020 20:05:56

Witam. Mam nowy cylinder tłok i pierścienie. Na dotarciu 42km mam. Dzisiaj poszedłem było ok. Zacząłem zmieniać świece żeby wychwycić najlepsza. Jechalem i mi zdechł . Naszszczescie to tylko niedokrecona świeca była i leciał potem aż miło. Teraz jadę , chodził ok , zatrzymalem się na chwilę , pyrka Wolniej wolniej aż zdechł. Pomyślałem kurde znów nie dokręciłem, ale ku mojemu zdziwieniu było naprawdę solidnie dokręcona. Wymieniłem na oryginalną i jako tako trzymaly się te obroty, potem jadę zaczyna mi go dławić i zdycha. Nie wiem czy na zimnym silniku też będzie zdychał bo dopiero wróciłem i piszę ten post. Mogę wam ułatwić sprawę takimi informacjami
-Z ogara się paliwo leje nie wiem skąd, ale ulatuje na dole silnika, ogólnie myślę że to może być wina jak że wspaniałego
Rzekomo "polskiego" gaźnika. Co myślicie o tym ? Jeżeli to gaźnik to spróbuję swój stary założyć ale chcę najpierw poznać waszą opinię . Jeżeli chodzi o te srubki w gaźniku to ta od obrotów mialem prawie na maksa wyciągnięta i zdychał daje wam film który nagrałem

https://youtu.be/c4Bmwwm8N-0
https://youtu.be/DAV4xOBxA_0
Na tym pierwszym filmiku nie odpalalem kopka bo by nie odpalił


RE: Ogar zaczal zdychać na luzie i sprzęgle o zaczęło go dusić - Norweski Zomowiec - 05-03-2020 21:28:11

Pływak gaźnika sprawdź


RE: Ogar zaczal zdychać na luzie i sprzęgle o zaczęło go dusić - Wodnik - 05-03-2020 22:03:15

Jeśli paliwo się leje to może być albo nieszczelny pływak lub ta blaszka od zatapiacza jest za bardzo podgięta w dół co powoduje że pływak w górnym położeniu nie opiera się iglicą w zaworze tylko na tej blaszce i iglica nie zamyka dopływu paliwa.

Jeśli chodzi o świecę to kup nową Iskrę F 80 i nie kombinuj z szukaniem najlepszej i ciągłym przekładaniem na ciepłym silniku bo gwint w głowicy przeciągniesz.

Uporaj się najpierw z tym wyciekającym paliwem a potem daj znać jak się to zachowuje wtedy będzie można dopiero coś doradzić na temat regulacji.