Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Prosty skaner diagnostyczny do użytku domowego - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Po godzinach (/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Dział: Narzędzia i akcesoria (/forumdisplay.php?fid=204)
+--- Wątek: Prosty skaner diagnostyczny do użytku domowego (/showthread.php?tid=49780)



Prosty skaner diagnostyczny do użytku domowego - Dawdzio - 28-11-2019 17:22:01

Dziadek od dłuższego czasu walczy z VW Polo Classic 1.4 z 2001 i pytał mnie czy nie skombinowałbym mu takowego ustrojstwa, bo w telewizji kiedyś pokazywali jakiś tanio. Najbardziej zależy mu na możliwości resetowania błędów, ale pewnie i odczytem by nie pogardził. Problem w tym, że ja nie znam się na tym wcale, w moich pojazdach tych kąkuterów to nie ma, a nie chciałbym kupić jakiegoś badziewia.
Dobrze by było, gdyby był w miarę uniwersalny (Polo idzie na sprzedaż, a Hyundai to już trochę inny koncern, a i jakiemuś znajomemu będzie można wtedy pomóc), prosty i nie potrzebował innego urządzenia (telefonu czy komputera). Wystarczy, że pokaże co się nie podoba kąkuteru z auta i pozwoli usunąć błąd. Ma ktoś z was doświadczenie z takimi wynalazkami?


RE: Prosty skaner diagnostyczny do użytku domowego - bkrukl - 28-11-2019 18:46:56

A są takie że bez telefonu lub kompa sie da? Na telefon to elm 37 polecam. Ogarniałem nim ople, vw, toyote. Aha, do renault też czasem podchodziło. Ale renault to inna bajka.


RE: Prosty skaner diagnostyczny do użytku domowego - gregorian2008 - 28-11-2019 19:06:16

https://allegro.pl/oferta/tester-skaner-diagnostyczny-vscan-vag-mini-k-can-8082347805
polecam jesli chodzi o vag


RE: Prosty skaner diagnostyczny do użytku domowego - raterro - 23-12-2019 22:20:28