Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Naprawy/Regulacje silników 2T - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Giełda (/forumdisplay.php?fid=35)
+--- Dział: Archiwum ogłoszeń (/forumdisplay.php?fid=188)
+--- Wątek: Naprawy/Regulacje silników 2T (/showthread.php?tid=47802)



Naprawy/Regulacje silników 2T - Lubiestaremoto - 02-11-2018 22:36:48

Twoja jeżdżąca nostalgia nie pali na 2 gary? Cud Świdnickiej myśli technicznej gubi zapłony? Twój zabytek zaciąga olej ze skrzynki? Nie masz wszystkich biegów w swoim postrachu ekologów? Twój pojazd, który szybciej hamuje jak się rozpędza jest zawodny? Stuki, puki, dzwonienie i inne hałasy niepokoją twą duszę motocyklową?

Przybywam Ci z pomocą!Tongue
Oferuje remonty generalne silników 2T, oczywiście z PRLuSmile. Dystansowanie skrzynki biegów, wymiana podzespołów, regulacja zapłonu na dowolnie wybrany punkt. Szlify cylindrów oraz regenerację wałów zlecam w Poznaniu, gdzie otrzymujecie po wszystkim rachunek i gwarancję na wykonaną usługę.
Możliwość wysłania silnika, z racji różnego podejścia poczty oraz kurierów, podczas rozpakowywania oraz pakowania nagrywane jest wideo z rzeczywistym stanem zawartości.
Mogę również montować zapłony CDI z gwarancją, ceny zależne od silnika.
Przed złożeniem silnika, w trakcie oraz po złożeniu mogę wykonać fotografię na życzenie (gwarancja włożenia danych części do silnika), w paczce zwrotnej dołączam zużyte podzespoły.
Udzielam gwarancji na wykonaną przeze mnie pracę.

Montaż silnika przy pomocy stosownych narzędzi. Żadnego walenia młotkiem po wale czy innych popisów wiejskich mechaników. Wszystko zgodnie ze sztuką, różnicą temperaturową, bez drogi "na skróty". Silniki montuje na śruby imbusowe, na życzenie mogę zastosować śruby o płaskim łbie.
W branży motocyklowej działam 6 lat, sam jeżdżę takimi pojazdami od 11 lat.

Silniki Jawa 223(Jawa 50) mogę zamontować w swoim pojeździe i dokonać jazdy próbnej.

Nie posiadam żadnych części na sprzedaż. Nie przyjmuję całych motocykli do renowacji (brak miejsca w garażu). Nie zajmuje się tuningiem silników. Cynkowanie pasywacją niebieską detali motocykla(najczęściej wybierana metoda ocynku) jest możliwe, czas realizacji około 1,5 tygodnia. Szkiełkowanie aluminium również (efekt szkiełkwoania aluminium widoczny na fotografii, blok silnika WSK 125 oraz Rometa).
Cena robocizny zależna od nakładu pracy, zakres cenowy od 150 zł za oczyszczenie, połowienie, wymianę podzespołów, montaż silnika i uruchomienie w stojaku. Niezbędne jest dołączenie do silnika kopki, króćca z gaźnikiem, dźwigni zmiany biegów oraz kolanko wydechowe. W przypadku silników posiadających elementy układu zapłonowego poza silnikiem(Jawa, CZ, MZ) wymagane również dołączenie cewek zapłonowych wraz z przewodami i fajkami.

Najczęściej padające pytania o ceny:
- komplet łożysk FAG/SKF na cały silnik Jawa 50, Dezamet 2 biegowy/WSK 125 od 70 do 120 zł,
- regeneracja wału WSK 125/Jawa 50 w Poznaniu od 210,
- szkiełkowanie kompletnego silnika Jawa50/Dezamet od 130 zł,
- popychacze sprzęgła wykonane na wzór oryginałów ze stali nierdzewnej 10-15 zł,

Pytania? Pisz śmiałoSmile Nie pytaj "ile remont silnika wsk/jawy/ogara", bo to wszystko zależy od stanu silnika....


RE: Naprawy/Regulacje silników 2T - Lubiestaremoto - 03-11-2018 14:09:36

Owszem, jest bardziej miękka bodajże od śrub o twardości 8(o ile pamiętam, dla 100% pewności musiałbym zerknąć do tabelek). Co ciekawe u mnie w silniku Jawy 50 jak i w jawie 350(prywatne silniki} sprawdza się bez komplikacji i wiecznego ustawiania sprzęgła. W dwóch silnikach klientów póki co również jeździ i problemów nie ma. Oczywiście nie zmuszam do ich montażu, jak ktoś sobie zazyczy to i makaron zamontuje:-D Jak ktoś chce to i śruby bez zwoi gwintu mogę docinać.
Grneralnie jak są proste popychacze, walki mają zachowane wymiary oraz "są proste" to problemów nie ma. Gorzej jak nawalone dziwne rzeczy były i walki wytarte od środka...

Ps sam tej stali nie docinam - wykonuje to tokarz, także to nie reklama:-D