Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Spec od silników 2t - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Inne jednoślady PRLu (/forumdisplay.php?fid=174)
+--- Dział: Inne - Problemy techniczne (/forumdisplay.php?fid=194)
+--- Wątek: Spec od silników 2t (/showthread.php?tid=43294)



Spec od silników 2t - Artur258320 - 19-03-2017 13:13:37

Witam mam bardzo nietypowy problem z moim silnikiem minarelli horizontal a mianowicie nie odpala.Po odkreceniu swiecy byla zalana ale sie nie przygladalem jej zbytnio.Pozmniejszalem dawke paliwa na najmniejsza i ciagle to samo,po przyjrzeniu sie swiecy to jest olej,pomyslalem wiec ze za duzo oleju w paliwie ale zmniejszylem na mieszanke taka jak do Pily czyli 1:50 i jest nadal to samo.Swiece zmienialem uszczelniacze dobre ,gaznik podmieniany i ciagle to samo,nie mam juz pojecia to moze z nim byc,oczywiscie sprezanie iskra itp. bardzo dobra ,posprawdzalem wszystko.I wydaje mi sie ze gosc który go mi skladał założył na odwrót tłok lecz nie jestem pewien jakie sa tego objawy,pierscionki napewno cale,nie popekane,lecz nie przygladalem sie tłokowi.Ma ktos moze jakas sugestie?Za wszelka pomoc bede w stu procentach wdzieczny.


RE: Spec od silników 2t - plusminus - 19-03-2017 13:26:08

To jest LC czy AC? Jak wygląda filtr powietrza? Ssanie działa?


RE: Spec od silników 2t - Jaro5 - 19-03-2017 13:32:46

Sprawdź zawór membranowy.
Obrócony tłok jeżeli zamki nie będą chodziły po oknach nie będzie miał wpływu na pracą silnika.


RE: Spec od silników 2t - Gustawo - 19-03-2017 14:37:04

miałem taki problem z simkiem - iskra była paliwo było. Okazało się że najpierw musiałem dorobić nowy moduł zapłonowy, i wtedy zaczął już odpalać, ale jeszcze gasł, więc okazało się potem że najprościej w świecie paliwo miało pełno wody i na świeżym chodził jak trza!


RE: Spec od silników 2t - Artur258320 - 19-03-2017 15:32:36

na innych modułach to samo niestety paliwko oczywiscie swieze a przed tym zbiornik wyczyszczony,To jest AC filtr powietrza czysciutki ładny suchy,ssanie dziala


RE: Spec od silników 2t - plusminus - 19-03-2017 15:40:15

Sprawdź co z zaworem membranowym.


RE: Spec od silników 2t - Artur258320 - 20-03-2017 08:12:37

piekny czysty nic kompletnie nie przeswituje ,ładnie dziala,nie zacina sie czy cos,mam tez teorie bo zauwazylem ze jak silnik odpalał było troche wieksze sprezanie,musze jeszcze raz najrzec do clindra i tłoka bo cos mi sie wydaje ze mechanik nie wyczyscił do końca czesci i wpadł piach czy cos i bede musiał zmienic pierscionki


RE: Spec od silników 2t - Jaro5 - 20-03-2017 10:12:40

Jak coś wpadło to raczej szlif na nowym tłoku.
Nie możesz zmierzyć sprężania?


RE: Spec od silników 2t - Lagoon - 22-03-2017 00:35:14

Jak wpadł piach to wymiana pierścieni z pewnością pomoże.


RE: Spec od silników 2t - Artur258320 - 25-03-2017 09:19:00

Pierscionki nowe,sprezanie poprwailo sie z bardzo dobrego na celujace i nadal brak ,ciagle zalewa sie jakims dziwnym czyms,nie jest to napewno paliwo bo sie nie pali,bardziej przypomina olej ale niewiem skad on tam sie wzial


RE: Spec od silników 2t - Jaro5 - 25-03-2017 11:57:03

Nazbierało się dużo mieszanki w skrzyni korbowej a raczej mazi która po niej zostaje.
Musisz to wypłukać i wydmuchnąć


RE: Spec od silników 2t - Artur258320 - 26-03-2017 11:59:25

juz to zrobilem i skrzynia korbowa jest piekna czysta wszystko poskladalem na nowych uszczelkach i dalej nic

chyba bede musial go znowu rozbierac


RE: Spec od silników 2t - plusminus - 26-03-2017 22:13:41

Ścięty wypust na kole magnesowym? Z tego co pamiętam te kible miały podłączenie modułu na wsuwki i zamiana przewodu impulsowego z masowym powodowała, że iskra była, ale nie w odpowiednim momencie. Sprawdź jeszcze raz prawidłowe podłączenie przewodów do modułu.