Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Wigry 3- projekt kanarek - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Rowery Romet (/forumdisplay.php?fid=207)
+--- Dział: Nasze rowery Romet - Użytkowe i turystyczne (/forumdisplay.php?fid=208)
+--- Wątek: Wigry 3- projekt kanarek (/showthread.php?tid=41621)

Strony: 1 2


Wigry 3- projekt kanarek - cyklista - 20-09-2016 17:06:19

Zakupiłem pod wpływem chwili takiego fajnego Wigry. Za dzieciaka jeździłem białym Reksiem, oprócz tego nie mam większego doświadczenia ze składakami z epoki.

Celem moim nie jest doprowadzenie go do oryginału za wszelką cenę, ma mi się po prostu podobać. Wiem, że zamiana niektórych oryginalnych części spotka się z dezaprobatą hardcorowych Romeciarzy, ale wybaczcie mi Smile. Poza tym odratuję kolejny sprzęt od zapomnienia gdzieś w piwnicy.

Na chwilę obecną wygląda tak:
[attachment=13386][attachment=13388][attachment=13389][attachment=13390][attachment=13391]

Na pierwszy ogień rama do malowania. Po nieprzespanej na rozmyślaniu nocy wybór padł na kolor Giallo Ginestra, czyli 258 z palety Fiata. Chyba taki sam, jakiego użył PawełBike.

Mam killa pytań odnośnie rowerka:
- dźwignie sztycy siodła, kierownicy + dźwignia mimośrodowa, których u mnie brak- brać te dostępne w sieci? Tu akurat wolałbym oryginały, ale nigdzie nie mogę znaleźć
- jakiś wzór, gdzie dawać naklejki (czyli ileś tam cm od czegoś tam), czy na oko?Smile

Będę tu pisał i wrzucał nowe fotki z postępu prac.




Wysłane za pomocą Tapatalk


RE: Wigry 3- projekt kanarek - rafi555 - 20-09-2016 18:16:44

fajny stan wigrusa


RE: Wigry 3- projekt kanarek - merek5 - 20-09-2016 18:28:15

Czym będziesz malować?


RE: Wigry 3- projekt kanarek - cyklista - 21-09-2016 00:20:45

Śrutowanie, jak i malowanie odbędzie się w lakierni.
Dzisiaj rozebrałem Wigry do naga i kataloguję śrubki Smile.

Kolejne pytanko: