Problem po nagrzaniu - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: Problem po nagrzaniu (/showthread.php?tid=41288) Strony: 1 2 |
Problem po nagrzaniu - Adam104100 - 19-08-2016 21:10:06 Siema! Mam Kadeta z silnikiem 023 i mam pewien problem. Na zimnym silniku Romet odpala od pierwszego. Nie ma średnich obrotów(albo jest na niskich, albo wkręca się na wysokie). Po pewnym niedługim czasie(2 góra 5 minut) jak się nagrzeje nie reaguje na gaz. Można mu manetką kręcić a on i tak nie reaguje. I gaśnie ze względu na brak obrotów. Można go wtedy odpalić, ale i dalej to samo. PS. Iskra jest jak piorun, a świeca mokra czyli paliwo dostaje. Rzeczy które zostały wymienione/zrobione: Fajka Przewód WN Cewka zapłonowa Cylinder+tłok+pierścienie Kondensator Sprawdzona instalacja elektryczka Błagam o pomoc, bo jak dalej będzie to samo to Romet na Alledrogo ląduje(decyzja rodziców) PS. Bez tłumika jest to samo, bo myślałem że tłumik zapchany RE: Problem po nagraniu - BartuS - 19-08-2016 21:13:21 Sprawdź czy lewego powietrza nie bierze RE: Problem po nagrzaniu - Adam104100 - 19-08-2016 21:22:44 Uszczelki wszystkie nowe więc nie powinien. Martwi mnie fakt że przy jakiejkolwiek regulacji gaźnika nie ma poprawy. Dałem sobie wcisnąć polski zestaw na 60ccm i może gaźnik tego nie jest w stanie uciągnąć? RE: Problem po nagrzaniu - kuba255 - 19-08-2016 21:51:51 czyli mówisz że świeca jest mokra , może go jakimś cudem zalewa , dostaje za dużo paliwa. RE: Problem po nagrzaniu - Adam104100 - 19-08-2016 22:02:25 Dosyć możliwe ponieważ paliwo wycieka mu nawet śrubą od regulacji biegu jałowego w gaźniku. A czy cos wspólnego z tym może mieć zbyt bogata mieszanka? Bo na dotarciu jest i ma 1:30 RE: Problem po nagrzaniu - Maciek_Krk - 20-08-2016 00:19:37 Na docieraniu powinno byc 1:25, pozatym napewno to nie wina proporcji mieszanki. A gaznik oryginalny czy nowy ? Dymi mocno jak chodzi silnik ? Działał wczesniej pozatym ten gaźnik dobrze ? No i zapłon dobrze ustawiony na 3mm przed GMP ? RE: Problem po nagrzaniu - zakrzes - 20-08-2016 02:04:51 Przeczyść dysze w gazniku, wkrec w gaźniku srube wiatru na opór i sprawdz czy plywak nie jest uszkodzony. RE: Problem po nagrzaniu - Adam104100 - 20-08-2016 09:58:20 Gaźnik oryginalny. Dysze przeczyszczone. Trochę dymi. Z gaźnikiem były wcześniej problemy. Zapłon ustawiony na oko, więc dziś będzie ustawiony prawidłowo RE: Problem po nagrzaniu - Adam104100 - 20-08-2016 12:10:43 Powie mi ktoś która to śruba wiatru bo na żadnych schematach jej nie ma RE: Problem po nagrzaniu - Tomasso94 - 20-08-2016 13:41:52 Śruba regulacji mieszanki, raczej o to chodziło. Ale nie powinno tam nic wyciekać. Wkręć ją do oporu, wykręć o dwa obroty i odpal. Dopiero po rozgrzaniu bierz się za regulacje, choć podejrzewam że z gaźnikiem jest coś nie tak. A no i jeśli nie reaguje na kręcenie śrubą od niskich obrotów to przepustnica ma już wygryziony rowek. RE: Problem po nagrzaniu - Adam104100 - 21-08-2016 11:42:22 Dalej ta sama lipa. Chyba pozostaje mi wymienić gaźnik. RE: Problem po nagrzaniu - romett1 - 21-08-2016 12:15:09 Spróbuj opuścić iglicę, tzn. zapinkę daj o 1 rowek wyżej RE: Problem po nagrzaniu - rafi555 - 21-08-2016 17:26:52 na moje to masz świece nie taką załóż iskrę 75 lub 80 RE: Problem po nagrzaniu - Duduś - 21-08-2016 18:27:13 Otóż nie. Świeca nie ma tu nic o gadania. Najpierw porządnie wyczyść gaźnik. RE: Problem po nagrzaniu - Adam104100 - 21-08-2016 21:35:36 Aaa zapomniałem dopisać świeca nowa więc odpada bo sprawdzany był na 3 rożnych |