Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
[K] uszkodzony wal romet chart - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Giełda (/forumdisplay.php?fid=35)
+--- Dział: Archiwum ogłoszeń (/forumdisplay.php?fid=188)
+--- Wątek: [K] uszkodzony wal romet chart (/showthread.php?tid=37698)



uszkodzony wal romet chart - hyundai - 08-11-2015 13:18:04

Ma ktos jakis rozwalony wal ?? Potrzebuje tylko sama tulejke z korbowodu bo nigdzie jej nie ma do kupienia


RE: uszkodzony wal romet chart - Romet drajwerV2 - 08-11-2015 14:03:06

idź z wałem do tokarza żeby Ci zrobił nową z brązu
Jak wyjmiesz tulejke z jednego korbowodu to juz nie bedzie sie nadawać do ponownego uzycia


RE: uszkodzony wal romet chart - zmd-52 - 08-11-2015 18:54:20

pisz na GG 6163547 Mam oryginalne tuleji do Charta Fi 16 mm


RE: uszkodzony wal romet chart - fosa - 08-11-2015 20:27:03

Tulejka pasuje z rometa np z 023. Kupujesz sobie taka i rozwiertakiem dopasowujesz do sworznia. I masz sprawe zalatwiona.


RE: uszkodzony wal romet chart - Stachu.G - 08-11-2015 21:01:23

15mm średnicy zewnętrznej ma tulejka "chwasta" z tego co mi wiadomo


RE: uszkodzony wal romet chart - axelbenq - 08-11-2015 21:14:03

Mam wał ZMD, z całą dobrą korbą na przekładkę. Jak coś PW.


RE: uszkodzony wal romet chart - hyundai - 08-11-2015 21:33:02

Juz udało mi sie kupic za 40zl, nie chce zadnych toczonych bo to juz nie bedzie to samo co fabryczne, a tak to przełożę cała korbe i z 2 wałów zrobie jeden.


RE: uszkodzony wal romet chart - ananas - 08-11-2015 21:59:23

Ja pierniczę, przekładasz całą korbę dla samej tulejki? Z resztą fabryczna tulejka będzie już pewnie luźna i rozklupana, lepiej dorobić nową z fosforobrązu.


RE: uszkodzony wal romet chart - hyundai - 08-11-2015 23:02:54

no widzisz , jeden pisze ze z brazu drugi ze z fosforobrazu a tokarz zrobi z jeszcze czegos innego. W moim wale ta tulejka padła bo kiedyś zatarłem sprzęta i ona sie podrapała i ciut zniekształciła.
Teraz robie kompletna renowacje i tak będę przekładał cala korbę , do tego będzie wal sprawdzany , wyważany i gwinty będą poprawiane. To ma chodzić juz do końca żeby silnika nie rozbierać wiec wole fabryczne rozwiązania niz jakieś sztukowane doróbki .