Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Cześć, to ja - najgorszy mechanik na świecie - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Chłopcy Rometowcy (/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Dział: Powitalnia (/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Wątek: Cześć, to ja - najgorszy mechanik na świecie (/showthread.php?tid=36638)



Cześć, to ja - najgorszy mechanik na świecie - Admiral Awesome - 14-08-2015 18:33:34

Cześć wszystkim,

nie jestem z zawodu żadnym mechanikiem, chociaż mam tytuł inżyniera. Mam dwie, lewe ręce do grzebania w silnikach, ale bardzo się staram a to się przecież liczy... Prawda? Blush

Mam dwa Romki - jeden prawilny, Polski. Drugi to już nówka sztuka, ZK 125 z marca tego roku.

Póki co, 2 dzień reperuję linkę od biegów w Komarku, którego znalazłem zapomnianego, zakurzonego i smutnego przy okazji wizyty na wsi. Już odpalił, już jeździ. Tyle, że permanentnie na 2 biegu. Tongue Mam caaały tydzień na to, aby dać mu nowe życie i mam nadzieję, że pochwalę się efektami na tym forum.







Bardzo miło mi Was widzieć. Smile


RE: Cześć, to ja - najgorszy mechanik na świecie - Bartek - 14-08-2015 19:31:47

Witaj na forum Wink
jak będziesz miał pytania co do reanimacji komarka to z chęcią odpowiemy Wink
Oraz zaprezentuj nam swoje maszyny w odpowiednich działach Wink


RE: Cześć, to ja - najgorszy mechanik na świecie - Admiral Awesome - 14-08-2015 19:58:50

On jest już zupełnie zreanimowany, nie licząc tylko tej linki. Wymieniam ją na taką z WsK, pasuje niemal perfekcyjnie. No a instrukcje obsługi, tak jak i robienie backupów - są dla osób, KTÓRE NIE SĄ PEWNE! Big Grin

Maszyny powoli działają do odpowiednich działów.

W kolejnym roku mam zamiar codziennie jeździć tym. Motor jest dla mnie bardzo wygodny w dużym mieście do poruszania się głównie z biura do mieszkania:


KTM Duke 390 2015