Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Potrzebuję porad przed zakupem ogarka xD - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Po godzinach (/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Dział: Kosz (/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Wątek: Potrzebuję porad przed zakupem ogarka xD (/showthread.php?tid=28524)



Potrzebuję porad przed zakupem ogarka xD - Simsonowy ogar xD - 18-08-2014 02:30:57

Hej Smile Jestem tu nowy, na rometach mało się znam, chciałbym w końcu coś kupić Big Grin Kupuję simsona sr51 electronick :3 Lecz tą kasę nie chciałbym zmarnować i simka szanować i dbać o niego, więc do nauki chciałbym mieć ogarka i do nauki jazdy jak i do nauki naprawy silnika Big Grin Dobry pomysł ? Ogarek nie musi być wychuchany Smile Taki do około 500 zł. Proszę o parę porad przed kupnem Wink Jak mówiłem jestem zielony w sprawie Ogarków. Z góry dziękuje za pomoc Wink Pozdrawiam MaQu Big Grin


RE: Potrzebuję porad przed zakupem ogarka xD - Kaskader na komarze - 18-08-2014 03:14:35

Nie musisz pisać taką czcionką, nikt tutaj nie jest ślepy.
Pierwsza sprawa to sprawdź numery ramy czy się zgadzają z tymi na dokumentach.Znajdziesz je po prawej stronie główki ramy.
Drugie to zobacz czy Ma ważne Oc i przegląd .
Strona mechaniczna, sprawdź czy nie ma nigdzie rdzy,braków.
Czy biegi wchodzą, silnik pali bez najmniejszego oporu dowiaduj się o remoncie kiedy był i co było wymienione.Rachunki jak ma Sprzedający też niech pokaże.
Hamulce,światła,sprzęgło.
I chyba tyle,myślę że pomogłem ale niech się inni wypowiedzą.


RE: Potrzebuję porad przed zakupem ogarka xD - Wojtek3362 - 18-08-2014 09:55:39

Na simsonie bez problemu się nauczysz. Szkoda kasy na ogara dołóż trochę i masz od razu simka.


RE: Potrzebuję porad przed zakupem ogarka xD - PawełBike - 18-08-2014 11:52:03

1. Lepiej się czyta jak jest normalna czcionka
2. Zły dział.