Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Romet Ogar 900 Racing - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet Motors (/forumdisplay.php?fid=228)
+--- Dział: RM - Inne (/forumdisplay.php?fid=235)
+--- Wątek: Romet Ogar 900 Racing (/showthread.php?tid=27905)



Romet Ogar 900 Racing - Mati2432 - 24-07-2014 23:36:24

Witam. Około 1,5 roku temu w moim Romecie wymieniłem moduł(z zablokowanego na odblokowany), regulowałem gaźnik itp. Motor śmigał dobrze, lecz po tygodniu od nowego modułu zaczął się dławić. Wcześniej też się dławił, lecz nie jeździłem nim szybko, to nie zwracałem na to uwagi. Jeżdżę teraz około 55-65 km/h. Mam ustawione ssanie do więcej niż połowa. Gdy wyłączę ssanie, motor "dławi się" i max prędkość z ssaniem to jakieś 50 km/h i dalej już nie pociągnę. Co może być tego przyczyną? Nie chcę jeździć z ssaniem na pół otwartym, ponieważ ssanie włącza się zazwyczaj przy uruchamianiu i nie tylko, a co dopiero przy jeździe. Btw. z ssaniem myślę, że szybciej zaleję świece i więcej ciągnie paliwa. Proszę o jakieś pomysły itp. A jeżeli chodzi o gaźnik, czy ktoś zmieniał w 900 Racing na większy, 72 cm?


Odp: Romet Ogar 900 Racing - Minio - 25-07-2014 00:07:47

Tez mam Racka i mam tak samo, nie da sie jezdzic na calkowicie zamknietym ssaniu. Ten gaznik ciezko jest idealnie wyregulowac. Ale zwieksz dawke paliwa to mniej ssania bedziesz musial okrecac Smile

Tak poza tym podloz sobie gumowe podkladki pod srubki laczace plug, bo mi juz pekly od wibracji :/


Odp: Romet Ogar 900 Racing - Latos - 25-07-2014 00:13:09

Zaloze sie ze masz za duza dysze w gazniku, w jakichs rocznikach byly one wlasnie wieksze i moze przez to nie wspolpracuje, mogl ci sie tez rozregulowac gaznik wiec pokombinuj ze srubka od powietrza. Mysle ze to na 100% jedno albo drugie

Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2


I ogolnie do 72ccm nie zmienia sie gaznika tylko dysze, jesli masz 0,72 to wlasnie to jest pod 72ccm ale to jest fabryczne

Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2


RE: Romet Ogar 900 Racing - Mati2432 - 25-07-2014 09:57:31

Okej, to w wolnym czasie zobaczę gaźnik. A mam pytanie dotyczące zębatki zdawczej. Czy jeśli ją wymienię, to czy v-max lub/i przyspieszenie mojego rometa zmieni się na wyższe? Jeżeli tak, to ile taka zębatka powinna mieć "zębów"? I jeszcze jedno, czy taka sama zębatka będzie pasowała do Rometa Ogara 900 Racing jak i Rometa Ogara 900? Czy w tych bardzo podobnych do siebie motorach zębatki są inne?


Odp: Romet Ogar 900 Racing - Minio - 25-07-2014 11:48:50

Silniki sa te same wiec i zebatki beda te same. Najlepiej by bylo dac zebatke 15z, wtedy predkosc troche wzrosnie a nie zrobi sie taki slaby Smile


RE: Romet Ogar 900 Racing - Mati2432 - 25-07-2014 16:13:06

No właśnie się zastanawiałem czy 14 czy 15 zębów


Odp: Romet Ogar 900 Racing - Minio - 25-07-2014 17:24:33

Jak masz 72ccm to 15z bedzie w sam raz Smile kolega ma 16z, zbiera sie powoli ale jak juz sie rozpedzi to fajnie idzie Big Grin takze 15z bedzie oki. Zreszta w razie czego to koszt zebatki nie jest taki ogromny Smile


RE: Romet Ogar 900 Racing - Ferrari - 17-08-2014 13:16:14

[attachment=6560]
(25-07-2014 17:24:33)Minio napisał(a):  Jak masz 72ccm to 15z bedzie w sam raz Smile kolega ma 16z, zbiera sie powoli ale jak juz sie rozpedzi to fajnie idzie Big Grin takze 15z bedzie oki. Zreszta w razie czego to koszt zebatki nie jest taki ogromny Smile

Ja mam ogara 202 i mnie idze po odblokowaniu do 70 a troch mam wagi