Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
dzwoniące pierścienie w charcie - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21)
+--- Wątek: dzwoniące pierścienie w charcie (/showthread.php?tid=23078)



dzwoniące pierścienie w charcie - pedro716 - 22-02-2014 21:20:20

Co trzeba wymienić jak dzwonią pierścienie? Wystarczy aby pierścienie?


RE: dzwoniące pierścienie w charcie - mateusz5625 - 22-02-2014 21:26:05

(22-02-2014 21:20:20)pedro716 napisał(a):  Co trzeba wymienić jak dzwonią pierścienie? Wystarczy aby pierścienie?

Raczej to starczy ale zalezy w jakim stanie masz tłok i cylinder jak jest ok to wystarczy pierścienie zmienić


RE: dzwoniące pierścienie w charcie - stqc - 22-02-2014 21:27:53

Powiem Ci że te silniki tak mają, ale jest rada, ale to za chwilkę. Tam jest rowek na pierścień bardzo szeroki tak samo jak pierścienie są szerokie i niestety będą dzwonić Sad Rada jest taka aby dać jak nie chcesz szlifa to tłok od Simsona, ale bez szlifa nie ma sensu to już lepiej kupic tłok od DIO i zrobic szlif i nie będzie Ci nic dzwonić Tongue


RE: dzwoniące pierścienie w charcie - pedro716 - 23-02-2014 00:57:10

A żeby założyć tłok od Hondy trzeba coś zmieniać czy pasuje bez żadnych przeróbek?


RE: dzwoniące pierścienie w charcie - kadetmen - 23-02-2014 01:18:15

(22-02-2014 21:27:53)stqc napisał(a):  Powiem Ci że te silniki tak mają, ale jest rada, ale to za chwilkę. Tam jest rowek na pierścień bardzo szeroki tak samo jak pierścienie są szerokie i niestety będą dzwonić Sad Rada jest taka aby dać jak nie chcesz szlifa to tłok od Simsona, ale bez szlifa nie ma sensu to już lepiej kupic tłok od DIO i zrobic szlif i nie będzie Ci nic dzwonić Tongue

Tłoki w Simsonach są tak są ciulowe jak te w Charcie .Do Simsonów tak samo dają od Dio - chyba najlepszy wybór .


RE: dzwoniące pierścienie w charcie - plusminus - 23-02-2014 01:18:55

Pomiar luzów pierścieni i rowków na pierścienie. Jeśli tam nie ma nadmiernego luzu, to swazować okna, bo pewnie mają zbyt zaostrzone krawędzie.


RE: dzwoniące pierścienie w charcie - Romet drajwerV2 - 23-02-2014 02:08:55

(22-02-2014 21:27:53)stqc napisał(a):  Powiem Ci że te silniki tak mają, ale jest rada, ale to za chwilkę. Tam jest rowek na pierścień bardzo szeroki tak samo jak pierścienie są szerokie i niestety będą dzwonić Sad Rada jest taka aby dać jak nie chcesz szlifa to tłok od Simsona, ale bez szlifa nie ma sensu to już lepiej kupic tłok od DIO i zrobic szlif i nie będzie Ci nic dzwonić Tongue

i znowu pieprzysz głupoty przy tłoku od hondy dio musisz dawac podkładke 2mm.
Tłok od hondy MBX 50 pasuje bez przeróbek jedynie musisz zrobic szlif pod niego


RE: dzwoniące pierścienie w charcie - Błażej - 23-02-2014 02:21:52

Nowy tlok zmd, pierscienie i szlif z luzem 0.05 mmi zero dzwonienia.


RE: dzwoniące pierścienie w charcie - stqc - 23-02-2014 11:12:27

(23-02-2014 02:08:55)Romet drajwerV2 napisał(a):  
(22-02-2014 21:27:53)stqc napisał(a):  Powiem Ci że te silniki tak mają, ale jest rada, ale to za chwilkę. Tam jest rowek na pierścień bardzo szeroki tak samo jak pierścienie są szerokie i niestety będą dzwonić Sad Rada jest taka aby dać jak nie chcesz szlifa to tłok od Simsona, ale bez szlifa nie ma sensu to już lepiej kupic tłok od DIO i zrobic szlif i nie będzie Ci nic dzwonić Tongue

i znowu pieprzysz głupoty przy tłoku od hondy dio musisz dawac podkładke 2mm.
Tłok od hondy MBX 50 pasuje bez przeróbek jedynie musisz zrobic szlif pod niego

A kur** pomyśl że jest o pierścienie ciężko do tych tłoków a jak są to już drogie! Masz przykład motoryniarz i lukaszt1 im pękły pierścienie i szukając nowych były one tak drogie że tłoki nowe kupili Tongue


RE: dzwoniące pierścienie w charcie - pedro716 - 23-02-2014 20:47:57

A jak będę jeździł mimo, że dzwonią to coś się stanie?


RE: dzwoniące pierścienie w charcie - Romet drajwerV2 - 02-03-2014 02:15:32

(23-02-2014 11:12:27)stqc napisał(a):  
(23-02-2014 02:08:55)Romet drajwerV2 napisał(a):  
(22-02-2014 21:27:53)stqc napisał(a):  Powiem Ci że te silniki tak mają, ale jest rada, ale to za chwilkę. Tam jest rowek na pierścień bardzo szeroki tak samo jak pierścienie są szerokie i niestety będą dzwonić Sad Rada jest taka aby dać jak nie chcesz szlifa to tłok od Simsona, ale bez szlifa nie ma sensu to już lepiej kupic tłok od DIO i zrobic szlif i nie będzie Ci nic dzwonić Tongue

i znowu pieprzysz głupoty przy tłoku od hondy dio musisz dawac podkładke 2mm.
Tłok od hondy MBX 50 pasuje bez przeróbek jedynie musisz zrobic szlif pod niego

A kur** pomyśl że jest o pierścienie ciężko do tych tłoków a jak są to już drogie! Masz przykład motoryniarz i lukaszt1 im pękły pierścienie i szukając nowych były one tak drogie że tłoki nowe kupili Tongue

http://allegro.pl/ir-pierscienie-honda-mbx-50-sd-85-88-i4005858280.html
14.90 komplet.
Juz pomijam fakt ze nie wymienia sie ich codziennie. Przydadza sie jak ktos me lewe ręce i połamie podczas zakładania