[Ogar 200] Kompletny brak mocy... - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: [Ogar 200] Kompletny brak mocy... (/showthread.php?tid=22277) |
Kompletny brak mocy... - Zielok69 - 28-01-2014 15:06:52 Siemano Jak pewnie już widzieliście kupiłem tego ogara za 90zł , porobiłem tam co trzeba, był problem ze sprzęgłem ale już pozakładałem nowe tarcze , wszyściutko wyczyściłem, uszczelniłem, nalałem nowego oleju, gaźnik ustawiłem jak powinien być nie zalewa ani nic, zapłon ustawiony iskra taka już prawie mocno fioletowa, na 2 świecach próbowałem , różne przerwy i nic, nie ma siły w ogóle,dostaje sam głupich obrotów czasem i gaśnie, odpala super ale jechać czy utrzymać obroty nawet z przekręconą manetką nie daje rady, macie pomysły co to może być? Dodam, że głowica trochę odstaje, niby dałem uszczelke pod nią i sylikonem przejechałem ale widzę ,że każdy ma mniejszą nawet z znajomych więc możliwe, że kompresja ucieka? RE: Kompletny brak mocy... - Maras - 28-01-2014 15:10:11 Może już pierścienie zdarte i może już czas na szlif RE: Kompletny brak mocy... - Czechu - 28-01-2014 15:11:54 Jak kolega wyzej RE: Kompletny brak mocy... - Zielok69 - 28-01-2014 15:13:30 Pierścienie są praktycznie nowe, cylek szlifu nie wymaga bo było sprawdzane kiedyś na innym cylku i tak samo było, sam kiedyś z tym ziomkiem to składaliśmy więc wiem jak jest a , że nie umiał go ogarnąć to sprzedał, pierścienie również zmieniane były RE: Kompletny brak mocy... - Maras - 28-01-2014 15:16:54 Może masz nalane jakieś stare paliwo? No i jeszcze podziałaj z tą głowicą, bo jak odstaje to wiadomo gorsza kompresja i tak jak piszesz może uciekać. RE: Kompletny brak mocy... - Zielok69 - 28-01-2014 15:26:55 Paliwo świeże, robiłem mieszankę wczoraj RE: Kompletny brak mocy... - Bartek.K - 28-01-2014 15:34:13 Ja sam wchodzi na obroty to możliwe że gdzieś łapie lewe powietrze. Sprawdź połączenie gaźnik-cylinder. RE: Kompletny brak mocy... - Zielok69 - 28-01-2014 15:36:22 Tu macie fotki przerwy miedzy cylem a głowicą wydaje mi się, że za duża bo wchodzi pomiędzy średni śrubokręt gwiazdkowy więc przerwa jest chyba za duża http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/196/qqhq.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/707/pqqw.jpg (28-01-2014 15:34:13)Bartek.K napisał(a): Ja sam wchodzi na obroty to możliwe że gdzieś łapie lewe powietrze. Sprawdź połączenie gaźnik-cylinder. Akurat tam raczej nie bo ostatnio właśnie zdejmowałem i uszczelniałem tam i dokręciłem mocno. RE: Kompletny brak mocy... - Rammbo - 28-01-2014 15:50:29 Masz uszczelkę? RE: Kompletny brak mocy... - Wojtek3362 - 28-01-2014 15:52:17 Jakby przerwa była za duża, to byś go nie odpalił. Winny gaźnik, zapłon, albo po prostu filtr powietrza zasyfiony. RE: Kompletny brak mocy... - Rammbo - 28-01-2014 15:54:20 Ale problemem może być też uciekającego ciśnienie np, po przez źle założoną/zniszczoną uszczelkę RE: Kompletny brak mocy... - Damian4570 - 28-01-2014 16:04:03 Przecież było napisane, że kompresja może uciekać przez to.... Moim zdaniem w ogóle takiej przerwy nie powinno być, kolega ma Jawkę od oryginału nic nie grzebane, jeździ do dzisiaj, a przerwa między głowicą a cylindrem jest taka, że nie można wsadzić nic, oprócz kartki... RE: Kompletny brak mocy... - Zielok69 - 28-01-2014 16:04:28 Nowa uszczelka jest pod głowicę, sylikonem uszczelniłem na dodatek, gaźnik też przełożyłem inny i to samo, dysze czyszczone, drożne, iglica na środku, nie zalewa go, zaplon ustawiony na 0,4 na platynach, a co do filtra powietrza to czysty ale jak zdjąłem rurke od filtra to tak samo (28-01-2014 16:04:03)Damian4570 napisał(a): Przecież było napisane, że kompresja może uciekać przez to.... Też tak mi się wydaję , chyba skombinuje drugą głowicę i zobaczę co i jak będzie. RE: Kompletny brak mocy... - Rammbo - 28-01-2014 16:39:47 Uszczelkę pod głowicą sylikonem uszczelniłeś? Przecież ten sylikon ci wydmucha. Do tego mogłeś zmiejszyć stopień sprężania przez grubszą uszczelkę. Wyczyść cylinder i głowice z sylikonu i złóż go z nową uszczelką. RE: Kompletny brak mocy... - Zielok69 - 28-01-2014 16:52:20 Uszczelka była kupowana a nie robiona przeze mnie czy coś, a troche sylikonem przejechałem ale nie po pierścieniu tej uszczelki tylko wokół niego i nawet ten sylikon go nie dotknął i nie było to sylikonu nwm ile tylko lekko przeciągnięte na brzegach itd. Jednak zmieniam głowicę bo ta odstaje za bardzo i to jest przyczyną tego. |