Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Ile mam czasu na zgłoszenie do rejestracji i inne pytania - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Prawo (/forumdisplay.php?fid=99)
+--- Dział: Dokumenty (/forumdisplay.php?fid=101)
+--- Wątek: Ile mam czasu na zgłoszenie do rejestracji i inne pytania (/showthread.php?tid=21147)

Strony: 1 2


Ile mam czasu na zgłoszenie do rejestracji i inne pytania - charper - 22-12-2013 01:37:03

Witam, kupiłem charta w częściach (rama itp.).
Wyjaśnijcie mi indywidualnie kilka spraw bo jestem zupełnie zielony...

Mam do niego umowy, tablicę rejestracyjną, "potwierdzenie zgłoszenia do rejestru" i trzy umowy i teraz tak:

Na potwierdzeniu zgłoszenia do rejestru pisze, ze wydano je Panu G dnia 1.7.1991r

No i ten Pan sprzedał charta pewnej osobie a ta osoba odsprzedała go kolejnej osobie, z którą ja podpisałem umowę dnia 12 grudnia 2013. Pojazd ciagle zarejestrowany jest na pierwszego właściciela. Nie ma (podobno od dawna) opłacanego OC. Czy wszystko jest OK?

Druga sprawa: Umowa została podpisana dwunastego grudnia a podobno jak najszybciej należy się udać na przegląd, do ubezpieczyciela i do rejestracji (dobra kolejność?), a motorower nie jest kompletny i pewnie w ciągu pół miesiąca może jeszcze nie być gotowy do przeglądu. Osoba, od której go kupiłem zapewniała mnie, że nie ma określonych ram czasowych ale czy aby na pewno? proszę o pomoc.


RE: Ile mam czasu na zgłoszenie do rejestracji i inne pytania - Tomasso94 - 22-12-2013 01:41:29

Problem jest na wstępie, nie masz umowy z właścicielem z dowodu. Problem drugi to OC które musisz mieć obowiązkowo od dnia zakupu (przerejestrowania na siebie).


RE: Ile mam czasu na zgłoszenie do rejestracji i inne pytania - mikolaj.lukasik - 22-12-2013 01:50:34

nie musisz go na razie rejestrować na siebie nikt tego w wk nie pilnuje


RE: Ile mam czasu na zgłoszenie do rejestracji i inne pytania - charper - 22-12-2013 02:00:21