Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
[50-T-1] Kolanko skrócenie - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21)
+--- Wątek: [50-T-1] Kolanko skrócenie (/showthread.php?tid=17992)



Kolanko skrócenie - belda1999@o2.pl - 19-08-2013 23:15:54

Witam da coś to jak skrócę kolanko w romecie silnik 2 biegowy 023???


RE: Kolanko skrócenie - patrykkol997 - 19-08-2013 23:32:10

Czym krócej wchodzi w tłumik tym lepiej chodzi silnik.


RE: Kolanko skrócenie - romeciak - 19-08-2013 23:39:54

ale będzie szybszy


RE: Kolanko skrócenie - belda1999@o2.pl - 20-08-2013 00:13:35

(19-08-2013 23:32:10)patrykkol997 napisał(a):  Czym krócej wchodzi w tłumik tym lepiej chodzi silnik.

W jakim sensie lepiej chodzi? lepiej się wkręca?


RE: Kolanko skrócenie - kolesgit01 - 20-08-2013 17:33:22

u mnie po skrócenie odczułem że troche lepiej się zbiera


RE: Kolanko skrócenie - romecik1998 - 20-08-2013 17:45:46

No i trochę lepiej dostają pierścienie po dupie. Powodzenia z takimi wiejskimi kombinacjami. rozjebany


RE: Kolanko skrócenie - simon1998 - 20-08-2013 17:57:20

Nie polecam tego Wink może i poczujesz jakąś różnice ale z Rometa F1 nie zrobisz Wink lepiej zostaw tak jak fabryka zaprojektowała Tongue


RE: Kolanko skrócenie - belda1999@o2.pl - 20-08-2013 21:04:26

(20-08-2013 17:57:20)simon1998 napisał(a):  Nie polecam tego Wink może i poczujesz jakąś różnice ale z Rometa F1 nie zrobisz Wink lepiej zostaw tak jak fabryka zaprojektowała Tongue

Dzięki za odpowiedzi Smile przerabiać nie będe byłem tylko ciekaw czy doda mi to mocy heh wiem z komara ściga nie zrobie Tongue od szybkiej jazdy mam wsk xD
Co do pierścieni to tylko teoria


RE: Kolanko skrócenie - sk52 - 20-08-2013 21:23:53

No zabojcza predkosc na wsk jest Tongue . Odczujesz minimalna roznice, ale czym wiecej przerobek tym silnik jest mniej trwaly i to nie jest teoria, tylko tak jest i kazdy kto przerabial Ci to powie.


RE: Kolanko skrócenie - romecik1998 - 20-08-2013 23:41:18

(20-08-2013 21:23:53)sk52 napisał(a):  No zabojcza predkosc na wsk jest Tongue . Odczujesz minimalna roznice, ale czym wiecej przerobek tym silnik jest mniej trwaly i to nie jest teoria, tylko tak jest i kazdy kto przerabial Ci to powie.

Masz racje kolego Wink


RE: Kolanko skrócenie - Quake96 - 21-08-2013 00:59:23

(19-08-2013 23:32:10)patrykkol997 napisał(a):  Czym krócej wchodzi w tłumik tym lepiej chodzi silnik.

Facepalm2

(20-08-2013 17:45:46)romecik1998 napisał(a):  No i trochę lepiej dostają pierścienie po dupie. Powodzenia z takimi wiejskimi kombinacjami. rozjebany

Ciekawe jest to co piszesz... Możesz mi podać jakieś wiarygodne źródło takich informacji? Bo np. w Ogarze 200 skracanie kolanka nie skraca życia pierścieni.


I tak w temacie... Skracanie kolanka teoretycznie nic nie da. To nie 200. Tylko w Ogarze 200 dawało one znaczną różnicę, bo tam długie kolanko było blokadą. W polskich silnikach może to nic nie dać, albo dać tyle co nic.


RE: Kolanko skrócenie - romecik1998 - 21-08-2013 12:58:37

(21-08-2013 00:59:23)Quake96 napisał(a):  
(19-08-2013 23:32:10)patrykkol997 napisał(a):  Czym krócej wchodzi w tłumik tym lepiej chodzi silnik.

Facepalm2

(20-08-2013 17:45:46)romecik1998 napisał(a):  No i trochę lepiej dostają pierścienie po dupie. Powodzenia z takimi wiejskimi kombinacjami. rozjebany

Ciekawe jest to co piszesz... Możesz mi podać jakieś wiarygodne źródło takich informacji? Bo np. w Ogarze 200 skracanie kolanka nie skraca życia pierścieni.


I tak w temacie... Skracanie kolanka teoretycznie nic nie da. To nie 200. Tylko w Ogarze 200 dawało one znaczną różnicę, bo tam długie kolanko było blokadą. W polskich silnikach może to nic nie dać, albo dać tyle co nic.

Komar ma szybko duży przelot w tłumik a im większy przelot czym świadczy?????? Skracaniem żywotności silnika trochę weźcie to nalogikę i potem przedstawcie to w praktyce Wink


RE: Kolanko skrócenie - tramwajarz - 21-08-2013 13:08:47

(21-08-2013 12:58:37)romecik1998 napisał(a):  
(21-08-2013 00:59:23)Quake96 napisał(a):  
(19-08-2013 23:32:10)patrykkol997 napisał(a):  Czym krócej wchodzi w tłumik tym lepiej chodzi silnik.

Facepalm2

(20-08-2013 17:45:46)romecik1998 napisał(a):  No i trochę lepiej dostają pierścienie po dupie. Powodzenia z takimi wiejskimi kombinacjami. rozjebany

Ciekawe jest to co piszesz... Możesz mi podać jakieś wiarygodne źródło takich informacji? Bo np. w Ogarze 200 skracanie kolanka nie skraca życia pierścieni.


I tak w temacie... Skracanie kolanka teoretycznie nic nie da. To nie 200. Tylko w Ogarze 200 dawało one znaczną różnicę, bo tam długie kolanko było blokadą. W polskich silnikach może to nic nie dać, albo dać tyle co nic.

Komar ma szybko duży przelot w tłumik a im większy przelot czym świadczy?????? Skracaniem żywotności silnika trochę weźcie to nalogikę i potem przedstawcie to w praktyce Wink

Dobra panie majster ,ty wiesz lepiej,najlepiej jak mamy zapchane kolanko i wydech to nam pierścienie dłużej pochodzą ,NIE?

Jak się skraca kolanko to masz lepszego kopa na niższych ,jak wydłużasz na wysokich