Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Poprawia walnięcia ogar typ 200 - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Usprawnienia (/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Wątek: Poprawia walnięcia ogar typ 200 (/showthread.php?tid=17362)



Poprawia walnięcia ogar typ 200 - chuck - 02-08-2013 22:42:42

Witam od niedawna mam ogara 200 ,własnie sie widziałem z kumplem posiadającego ogara 205 .Jego ogar jest tak odwalony że odpala na ostatniej zębatce bezproblemowo,mało tego jego ogim można bez problemu zrobić kółeczko a mój tak jakby zdycha.Co byście mi mogli doradzić żeby mój ogi miał bardzo dobrego kopa i mógłby mi ktoś powiedzieć jak mniej wiecej wyregulować zapłon? bo jestem zielony w tej dziedzinie.


RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200 - mikolaj.lukasik - 03-08-2013 00:36:33

zrób generalny remot i bedzie chodził jak kolgi tylko na porządnych cześciach


RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200 - przemek95 - 03-08-2013 01:13:08

jak kolega wyżej, musisz zrobić remont silnika od tego musisz zacząć


RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200 - chuck - 03-08-2013 01:51:13

no no na zime będe sie brał,ale teraz będe musiał regulować zapłon Sad


RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200 - Bladebreaker - 03-08-2013 10:34:56

Tak trudno naprawdę zajrzeć do google i wpisać "Jak wyregulować zapłon ogar200" Ja piernicze.
Masz :
Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.