Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
[Ogar 200] czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21)
+---- Dział: Romet Ogar 200 (/forumdisplay.php?fid=143)
+---- Wątek: [Ogar 200] czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm (/showthread.php?tid=17143)



czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm - lesiu1408 - 27-07-2013 20:27:52

czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm z jakiegos innego motoru??


RE: czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm - olo09 - 27-07-2013 20:44:49

Tu masz fote przerobionego cyla na 70.
Ten po prawej.
http://firesnek.sweb.cz/novinky/P1010051.jpg


RE: czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm - lesiu1408 - 27-07-2013 20:46:55

a jak to mozna dokonac??


RE: czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm - SzakalDKC - 27-07-2013 21:40:10

zapewne jakiś oporowy szlif xd


RE: czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm - stqc - 27-07-2013 21:42:57

Robi się to tak jak z Chartem wybija tuleje ze starego cylka i szuka tulei od 70ccm toczy cylinder dopasowuje tuleję modzi się cały już cylinder i jazda Smile

Ktoś miał kiedyś cyla od Simsona możesz spróbować wstawić 70ccm


RE: czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm - Przemi998 - 27-07-2013 21:45:08

Przeglądając internet znalazłem artykuł o tuningu silnika jawy (233). Po przetłumaczeniu wygląda on tak :

Aby uzyskać informacje o edycji 70-J
Silniki te nie mogą być wykorzystywane do wyścigów 50 cm! Korekta opiera się na wymiennych części, zmiana dotyczy tuleje z brązu w korbowodu i tonący w Karter (na ponowny 50cc może wstawić motyl - i remake wstawić brąz Etui na tłok o średnicy Pin 14,10 mm...). Nowelizacja z 1970 cc, konieczne jest dostarczenie cylinder żeliwny z 1950 Jawa Typ 555, która jest tylko leczenie, który pasuje. Różnica między cylinder żeliwny z J 550 i J 555 ma kształt kanałów dolotowych w cylindrze, S 555 ma kształt serca. Kolejnym warunkiem jest symetrii kanału - są uhnuté na jedną stronę - z dala od centrum.

Opis cen poszczególnych części - zmian:
- Korekta korby (korbowody přepouzdření + Klikovky różnicowania lub wymiany Conrod.) W zakresie od 350 - do 1.000 CZK, - CZK
- Kierownik obraca cena Karter 800, - CZK
- Motyl na ponowny 50 cm cena 150, - CZK
- Horseshoe (np. 50 cm) Cena 250, - CZK
- Butle Převrtání żeliwa, średnica 45 mm + Cut War inc. tłok. pierścienie, druty sworzeń tłokowy. bezpieczniki cena 700, - CZK
- Screwed do siły wyższej, 4-6 przepełnienia kanałów, cena 1.750, - CZK
- Shim pod cylinder (stal nierdzewna), cena 450, - CZK
- Aluminiowy blok do cylindra wylotowego cena 150, - CZK
- Aluminiowy blok do cylindra cenę port spożycie 150, - CZK
- Kołnierz do kanału wlotowego precyzyjnych kołnierzy 20 + J, cena 150, - CZK
- Głowica cylindra - te same gwiazdy 50 cm - w tym zmiana wymiarów wewnętrznych. macierzy, 950, - CZK
- Regulacja średnicy tłoka 45, cena 150, - CZK

Aby korzystać z seryjnym gaźnikiem i tłumikiem próbują natryskování teraz - te same dysze cenie J 50-cie

Z powyższego opisu zmian w 70 ml należy dodać:
1) wału korbowego 20 + J
2) Obie centrum J Karter 20 +
3) cylinder z żeliwa J 555
Wykonywaniu tych modyfikacja silnika w zakresie od 8 do 10 KM / 8000 obr / min .., Max docilované prędkości silnika zwykle około 9000 obr / min. / Min., Maksymalna prędkość pojazdu pochodzi od transferu (transfer wtórny). Pojazd jest najbardziej konieczne w celu uzyskania hamulce!
Z poważaniem, Przemi998 Big Grin