Romet Ogar 200 bloakdy. - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: Romet Ogar 200 bloakdy. (/showthread.php?tid=12215) |
Romet Ogar 200 bloakdy. - ellsa - 08-03-2013 00:57:51 Otóż,wiem że w ogarze 200 są 3 blokady na króćcu ssącym,długość kolanka i zapłon.Która z tych blokad ma największy wpływ na moc i prędkość ? Czy jak skrócę kolanko i wymienię króciec to coś to da ? RE: Romet Ogar 200 bloakdy. - Taśma - 08-03-2013 01:14:46 Da i to dużo. Zapłonu bym nie ruszał. RE: Romet Ogar 200 bloakdy. - kolis - 08-03-2013 01:21:25 dysze jeszcze mozna rozwiercic zeby byla wieksza dawka paliwa , skoro moc ma sie zwiekszyc. RE: Romet Ogar 200 bloakdy. - Taśma - 08-03-2013 01:24:51 nie mówimy o tjuninku tylko o odblokowaniu. RE: Romet Ogar 200 bloakdy. - Marwerick - 08-03-2013 01:39:25 króciec jest w blokowanym okrągły otwór tuż za gażnikem a nieblokowany króciec jest kwadratowy rura wylotowa wchodzi więcej w tłumik (podobno 10cm w tłumik) a w nieblokowanym na jakieś 3cm a z zapłonem bym się nie bawił chyba że masz orgnialnego jikova on miał podobno fabrycznie większe dysze RE: Romet Ogar 200 bloakdy. - Taśma - 08-03-2013 01:50:39 Silniki do JAWY (na czechy) miały większe dysze. Do ogarów 200 nie ważne czy blokowany czy nie i tak miał mniejsze dysze. RE: Romet Ogar 200 bloakdy. - jerni - 08-03-2013 09:38:57 (08-03-2013 01:21:25)kolis napisał(a): dysze jeszcze mozna rozwiercic zeby byla wieksza dawka paliwa , skoro moc ma sie zwiekszyc. A czym rozwiercić te otwory,nie da się nowych dysz kupić ? RE: Romet Ogar 200 bloakdy. - kosa - 08-03-2013 10:18:46 da rade na pewno ale zapłon też można wyregulować :_) RE: Romet Ogar 200 bloakdy. - pawel84_5 - 20-03-2013 13:37:00 nic bym nie ruszał ze zapłonem tylko o 10 cm skrucił kolanko i ominoł dławik w tłumniku a raczej rozwiercicalbo wyrzucic bebechy i zostawic tylko tylna blache i zmienic kruciec z rocznika 89 i tłok 3 pierscieniowy . |