30-11-2012, 01:42:39
Stron: 1 2
30-11-2012, 09:25:58
No ja też długo myślałem jakby je wyciągnąc bez wiercenia itp. Najlepiej było by jakiś ściągacz dorobić .
30-11-2012, 14:38:29
Golenie masz wyjęte? Jak tak to gorący gwóźdź i przepalasz je na pół.
30-11-2012, 16:53:09
Ja lekko piłką do metalu je przeciąłem, podważyłem śrubokrętem i wyjąłem.
30-11-2012, 18:21:31
ja u sb rozwalałem kiedyś srubokretem
17-03-2015, 23:43:03
Witam,
Rozebrałem całe moje 2351 do piaskowania i walczę z zawieszeniem przednim na lagach są jakieś tule (rzecz jasna do wywalenia) oraz w goleniach również (zaznaczyłem "2"). W necie znalazłem tylko takie nowe:
http://allegro.pl/romet-tuleja-tulejka-a...01387.html
możecie chłopaki napisać co i gdzie mam kupić ?
jeszcze jedno pytanie a mianowicie rozkręciłem wszystko ale nie wiem jak wykręcić śrubę którą zaznaczyłem jedynką.
[attachment=8445]
[attachment=8444]
[attachment=8446]
Rozebrałem całe moje 2351 do piaskowania i walczę z zawieszeniem przednim na lagach są jakieś tule (rzecz jasna do wywalenia) oraz w goleniach również (zaznaczyłem "2"). W necie znalazłem tylko takie nowe:
http://allegro.pl/romet-tuleja-tulejka-a...01387.html
możecie chłopaki napisać co i gdzie mam kupić ?
jeszcze jedno pytanie a mianowicie rozkręciłem wszystko ale nie wiem jak wykręcić śrubę którą zaznaczyłem jedynką.
[attachment=8445]
[attachment=8444]
[attachment=8446]
18-03-2015, 00:38:27
Tulejki musisz pomierzyć i jeżeli zgadzają się ze średnicą w widelcu to zamawiaj.
Nie do końca rozumiem o co chodzi z tą tulejką oznaczoną 2. Napisałeś, że w goleniach, a na fotce widać że jednak to nie golenie tylko widelec. I jeżeli to jest w widelcu, to moim zdaniem jakaś pozostałość po robocie 'majstra'
Nie do końca rozumiem o co chodzi z tą tulejką oznaczoną 2. Napisałeś, że w goleniach, a na fotce widać że jednak to nie golenie tylko widelec. I jeżeli to jest w widelcu, to moim zdaniem jakaś pozostałość po robocie 'majstra'
18-03-2015, 00:43:49
(18-03-2015 00:38:27)Rafku napisał(a): [ -> ]Tulejki musisz pomierzyć i jeżeli zgadzają się ze średnicą w widelcu to zamawiaj.
Nie do końca rozumiem o co chodzi z tą tulejką oznaczoną 2. Napisałeś, że w goleniach, a na fotce widać że jednak to nie golenie tylko widelec. I jeżeli to jest w widelcu, to moim zdaniem jakaś pozostałość po robocie 'majstra'
Sam jesteś majster. W przednim zawieszeniu masz nie dwie a cztery tuleje. Dwie wewnętrzne, te o których mówisz i dwie zewnętrzne z kołnierzem, te które w jego wypadku zostały na lagach.
18-03-2015, 01:15:11
[/quote]
Sam jesteś majster.
[/quote]
Po co od razu z takimi tekstami?
Na schemacie, który mam zapisany na dysku nie widać żadnych dwóch innych tulejek. Widocznie za słabo ten schemat przeanalizowałem. Dzięki za naprostowanie tematu, a kolegę przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Sam jesteś majster.
[/quote]
Po co od razu z takimi tekstami?
Na schemacie, który mam zapisany na dysku nie widać żadnych dwóch innych tulejek. Widocznie za słabo ten schemat przeanalizowałem. Dzięki za naprostowanie tematu, a kolegę przepraszam za wprowadzenie w błąd.
18-03-2015, 01:17:53
Sam jesteś majster.
[/quote]
Po co od razu z takimi tekstami?
Na schemacie, który mam zapisany na dysku nie widać żadnych dwóch innych tulejek. Widocznie za słabo ten schemat przeanalizowałem. Dzięki za naprostowanie tematu, a kolegę przepraszam za wprowadzenie w błąd.
[/quote]
Wybacz, faktycznie trochę mnie poniosło
Należy zauważyć, że kolega dał link tylko do tulejek zewnętrznych. Te wewnętrzne nie mają kołnierza. Btw. jakby nie patrzeć to z wymianą tulejek jest trochę pracy, bo niestety dziś robią takie wyroby, że trzeba wszystko indywidualnie dopasowywać. Jeśli stare tulejki wewnętrzne są dobre to ja bym ich nie ruszał.
18-03-2015, 12:12:00
Oj Panie Inżynier majster oh ah. Dobrze że robią nadwymiar. Można dopasować indywidualnie do danych goleni, do stopnia ich zużycia.
18-03-2015, 14:36:24
Ok czyli tuleje z linka którego dałem zakłada się na lagi czyli te chromowane elementy a te wewnętrzne też są dostępne? Bo pewnie nie da się ich bezinwazyjnie wyjąć? A w piecu przy lakierowaniu się stopia.
18-03-2015, 14:59:25
(18-03-2015 14:36:24)phan napisał(a): [ -> ]Ok czyli tuleje z linka którego dałem zakłada się na lagi czyli te chromowane elementy a te wewnętrzne też są dostępne? Bo pewnie nie da się ich bezinwazyjnie wyjąć? A w piecu przy lakierowaniu się stopia.
Nie, te które zalinkowałeś też daje się w widelec. Tamtych nie da się bezinwazyjnie wyjąć, a przynajmniej nic o tym mi nie wiadomo. Podobno najlepiej je wytopić.
18-03-2015, 15:56:37
Nikt nie zauważył, że kolega ma zawieszenie z goleniami 23 a nie
25 mm .Tuleje z linku nie będą pasować .Muszą być takie : http://allegro.pl/tulejka-widelca-romet-...29750.html .Tego typu tulejek nie ma z kołnierzem ,tak więć trzeba dać wszędzie bez (chociaż na zdjęciach nie szczególnie widać kołnierz w starych )
25 mm .Tuleje z linku nie będą pasować .Muszą być takie : http://allegro.pl/tulejka-widelca-romet-...29750.html .Tego typu tulejek nie ma z kołnierzem ,tak więć trzeba dać wszędzie bez (chociaż na zdjęciach nie szczególnie widać kołnierz w starych )
18-03-2015, 21:24:13
no te co kolego teraz wrzuciłeś wyglądają jak te moje z lag więc ich kupię 2 ok a te wewnątrz co mam? Swiecac latarką do środka widzę że tuleje są długie sięgają aż do półki mają z 15 cm.
Stron: 1 2