Otóż mam taki problem. Ślizga mi się sprzęgło, regulaccj nie pomaga. Wkręce do oporu- ślizg, wykręce- ślizg. Tarcze 2, kosz nie wiem czy od 2 biegowego czy od 3.
Tracze dobre ? Wszystko dobrze złożone ?
z tego co piszesz wynika że sprzęgło do wymiany pytanie czy tez przekładki????????
(20-11-2012 21:25:15)PIOTRAS napisał(a): [ -> ]z tego co piszesz wynika że sprzęgło do wymiany pytanie czy tez przekładki????????
Widzę ze się trochę nie znasz na naszych silnikach
Kolego daj nowe tarczki będzie po kłopocie też tak miałem
Albo się wytarły tarcze cierne albo obrobiło ząbki na przekładkach.
A może to być wina plastikowych tarcz a nie korkowych ?
W jakim sensie
PLASTIKOWYCH Z takimi jeszcze nie miałem do czynienia.
Wymiana tarcz powinna pomóc, wina może również leżeć po stronie zbyt słabej sprężyny dociskającej.
nie plastikowych tylko chyba jadeitowych chyba tak się nazywają
(20-11-2012 22:27:33)Apo34 napisał(a): [ -> ]A może to być wina plastikowych tarcz a nie korkowych ?
po pierwsze
to są tarcze ebonitowe
po drugie
nie ma to znaczenia czy są korkowe czy ebonitowe.
Ja tam mówię tarcze bakelitowe i one są najlepsze tylko że już nie produkują.
(20-11-2012 23:08:39)szopen45 napisał(a): [ -> ]nie plastikowych tylko chyba jadeitowych chyba tak się nazywają
ooo widzę powstają nowe nazwy ebonitu
to jest coś takiego w stylu "biegi w sprzęgle"
cii
mam na sprzedaż takie tarcze
jak by ktoś chciał ;0
Te czarne tarcze to dziadostwo. Potrafi nawet pęknąć. Kup korkowe takie jak powinny być. Miałem i te i te ale i tak polecam korek.
Ja też miałem taki problem ale podłożyłem podkładkę by lepiej dociskało i teraz wszystko smiga