Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar.. ( silnik 023 )
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
A więc , po zrobieniu automata biegów , regulowałem zapłon , regulowałem go dużo razy , lecz nic to nie dało ;/. Zobaczyłem tak jakby z ruły kapało paliwo i to nie tak malo , przy kazdym dopompowaniu paliwa zawsze uchodzilo ( tak jakby ) . I niechce odpalić ;/
może pływak?
zobacz czy nie zawiesił się , albo nie jest dziurawy.
"kw112" może mieć racje obstawiam pływak albo gaźnik zatkany i nie leci tyle ile czeba paliwa na tłok.
Aha i dodam że 90 % w silniku to wszystkie oryginalne części Wink.
To napewno pływak lub zatkany gażnik.Wyszyść go i napisz czy odpali.
ludzieee, jakim prawem może mieć zatkany gaźnik albo pływak mógł się zawiesić i nie dostaje paliwa na tłok, skoro paliwo mu wypluwa cylindrem przez kolanko...?

mechanicy...

iskrę masz dobrą...?
zapłon regulowałeś 'na oko' czy według książki, tak jak powinien być wyregulowany..?
iglicę na jakim masz położeniu?
może dostaje za dużą dawkę paliwa, a co za tym idzie - zalewa go i przy okazji wypluwa paliwo kolankiem...
(09-11-2012 22:32:15)bykuu napisał(a): [ -> ]ludzieee, jakim prawem może mieć zatkany gaźnik albo pływak mógł się zawiesić i nie dostaje paliwa na tłok, skoro paliwo mu wypluwa cylindrem przez kolanko...?

mechanicy...

iskrę masz dobrą...?
zapłon regulowałeś 'na oko' czy według książki, tak jak powinien być wyregulowany..?
iglicę na jakim masz położeniu?
może dostaje za dużą dawkę paliwa, a co za tym idzie - zalewa go i przy okazji wypluwa paliwo kolankiem...

Masz rację z tym.
Regulowałem zapłon z książka i na oko.. Zapłon był regulowany w 1 miejscu 2 razy więc to nie może być zapłon , iskra jest dobra ( bynajmniej była w piątek ) , a iglicę sprawdze Wink
Aha i nie może być gażnik zatkany bo mam filtr paliwa Wink
Dobra problem rozwiązany Wink. Iskra była mała ;D
Przekierowanie