Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gażnik
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam motoryne z silnikiem 023, i mam 2 gażniki : gm12f i gm13f, czym one się różnią? I jeszcze takie pytanko ile długości ma igła pływaka w gm 13f bo mam chyba za długą bo paliwo wogule nie leci do komory jak jest pływak założony. I tak mam dwie dysze jedna krótsza a druga dłuższa która to jest głowna a która biegu jałowego? No i na koniec jak jest ta śrubka od regulacji składu mieszanki to ma być gruba czy chuda bo mam dwie jedna ma ok. 0,5 mm a druga ok.1mm ? Powiedzcie jakie części z wyżej wymienionych mam wsadzić do gm13f żeby działał Smile
gm13f ma gardziel 13mm a gm12f ma 12 mm gm13f był montowany w 019Smile
te części jakie mam wsadzić i dlaczego paliwo nie ścieka do komory pływakowej, kranik czysty denko komory pływakowej też to co ?Confused
Ludzie dajcie spokuj ten dezamet to jakieś badziewie kulka do biegów wypada stale i ten lipny gażnik co paliwa nie ciągnie !!! Angry
(22-10-2012 21:22:47)Rudy napisał(a): [ -> ]te części jakie mam wsadzić i dlaczego paliwo nie ścieka do komory pływakowej, kranik czysty denko komory pływakowej też to co ?Confused
Ludzie dajcie spokuj ten dezamet to jakieś badziewie kulka do biegów wypada stale i ten lipny gażnik co paliwa nie ciągnie !!! Angry

jak ciagle ci wypada śrut od biegów w automacie to moze swiadczy o wyrobionym automacie a nie o tym ze silniki dezamet sa badziewne.
hej ty się nie znasz gaźnik jest łatwy a jak ci kulka wypada to tylko wymiana na nowy automat i tyle mam ci zrobić zdjęcia gaźnika ? a śrubka od mieszanki to tak co wchodzi z boku gaźnika bo ta pod kątem to wstawia się wysokość przepustnicy i weź załóż najpierw gm12f a potem może gm13f
Mi chodzi o to jaką grubość ma igła tej śrubki bo mam dwie inne i najważniejsze dlaczego ten złom nie ciągnie paliwa jak ma wszystko co trzeba i czyste ? Przepraszam za złoma ale mnie wkurzył! I jaka dysza to jałowa a jaka główna????
Może nie ciągnąć przez brak kompresji lub zjebany pływak.
wystarczy że będziesz miał krzywą iglice na pływaku albo te blaszkę co zatapia źle wygiętą a dysza główna to jest ta z większą dziurką mniejsza jest od jałowego
No dzięki ale kompresje mam dobrą może to igła pływaka ale jak miałem sam silnik bez ramy to paliwo ciągnąl normalnie, nalałem mu do weżyka i sobie paliwo sam ciągnął a jak go włożyłem w ramę to paliwo stoi w miejscu i koniec Undecided A ta blaszka do zatpiania jak ma być podgięta , dajcie jakieś zdjęcie albo podajcie kąt jej zgięcia Blush ps. kranik jest czystyAngel
http://www.motorstore.pl/img/43323d9c0f0...f40e75.jpg

Mniej więcej tak.
A dziurka w korku jest?
myślę że igła od pływaka jest wieksza w gm13f ponieważ jest on od rometa 50 t-1 i musiał miec wieksze spalanie ;D a wiec wiecej miejsca wiecej paliwa xd
Stary nawet jak dam sam wąż z paliwem bez kranika i baku to też nie ciągnie, ale powiem wam że dzisiaj się nim przejechałem jak wyjąłem pływak :F
Przekierowanie