Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: WSK M06B3 GIL
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Motocykl M 06 B3 Gil to pochodna motocykla M06 B3 należąca do tzw rodziny ptaków stworzonej w roku 1974 przez zespół w składzie inż. Mazur, inż. Czobot, inż. Bryzek, inż. Krzeszowiec, inż. Sagan. W założeniu "ptaki" miały być zunifikowaną rodziną oparta na wspólnym podwoziu i jednostce napędowej różniące się wyglądem zewnetrznym i wyposażeniem.
I tak "Gil" otrzymał nowy zbiornik paliwa uzupełniony o torebkę na drobne wyposażenie, siodło i osłony boczne wykonane z tworzywa, oraz płytkie błotniki.
Producent: Wytwórnia sprzętu Komunikacyjnego
Lata produkcji: 1975-80
Ilość egzemplarzy: 56 683

Moc silnika:7,3km
Cieżar własny 100 kg, ciężar max 250 kg
Sprzęgło:
mokre trzytarczowe

Skrzynia biegów:
trzybiegowa z kołami stale zazębionymi.

Napęd:
Z silnika na koło tylne osłoniętym łańcuchem 1/2', przełożenie 3,31

Podwozie:
Rama rurowa spawana, pojedyńcza zamknięta wykonana z rur okrągłych i prostokątnych. Zawieszenie przednie z modelu M06 B1 o zmienionej sprężynie, zawieszenie tylne na podwójnym wahaczu tłoczonym o skoku 90 mm

Koła:
3,00x18' niewymienne

Hamulce:
Bebnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, zebrowane z wtopiona zeliwna wkładką o średnicy 135 mm

Instalacja elektryczna:
6V, prądnica o mocy 28W, zapłonm iskrownikowy
Nie ma czegoś takiego jak płytkie błotniki.
Jak już to okrągłe.
Ogólnie w wueskach występowały 3 rodzaje błotników. Najpopularniejsze to głębokie, kwadratowe i te mniej popularne płytkie.
I nie wpwadzaj ludzi w błąd bo nie wszystkie gile miały plastikowe schowki.
Nie ma czegoś takiego jak płytkie błotniki.
Jak już to okrągłe.
Ogólnie w wueskach występowały 3 rodzaje błotników. Najpopularniejsze to głębokie, kwadratowe i te mniej popularne płytkie.
I nie wpwadzaj ludzi w błąd bo nie wszystkie gile miały plastikowe schowki.
Przekierowanie