Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Zmiany na forum
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Z dniem 7 października 2012 roku zostają wprowadzone zmiany w systemie ostrzeżeń oraz w regulaminie forum.

Poziom dozwolonych "punktów karnych" na forum zostaje podniesiony z 10 punktów na 20 możliwych. Wkrótce pojawi się również "taryfikator". O ilości punktów z danego przedziału decydować będzie osoba nakładająca ostrzeżenie. Aby nie było nieporozumień, w ramach możliwości do informacji o każdym ostrzeżeniu dodawana będzie treść nagradzanego postu. Regulamin sam w sobie również został zmodyfikowany i będzie on obowiązywał od dnia 8 października 2012.

Cytat:FORUM

I. Postanowienia ogólne

§1. Forum chlopcyrometowcy.pl jest ogólnopolskim forum dotyczącym motorowerów Romet oraz pochodnych. Służy do prowadzenia dyskusji, wzajemnej pomocy oraz wyrażania poglądów i opinii w zakresie danych działów tematycznych.
§2. Wyrażane na forum poglądy czy opinie mają jedynie charakter informacyjny i pomocniczy – nie są traktowane jako wiążące.
§3. Pojęcia użyte w regulaminie i ich definicje:
- ADMINISTRATOR – osoba zarządzająca forum, posiadająca uprawnienia moderatora każdego działu.
- MODERATOR – osoba czuwająca nad właściwym działaniem forum i strzegąca porządku na forum bądź w powierzonym mu dziale.
- UŻYTKOWNIK – każda osoba zarejestrowana na forum sposobna do dodawania opinii.
- POST – informacja, opinia, pogląd, odpowiedź w dyskusji, głos lub inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika
- NICK – unikalna wyświetlana nazwa użytkownika widoczna dla innych
- AVATAR/EMBLEMAT – niewielki obrazek określający użytkownika widoczny przy jego postach i w karcie użytkownika
- SYGNATURA – Podpis automatycznie dodawany pod postami użytkownika
§4. Korzystanie z forum jest bezpłatne. Wszelkie dotacje pomagające w utrzymaniu forum są dobrowolne.

II. Posty

§1. Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik. Rejestracja użytkownika jest równoznaczna z akceptacją warunków regulaminu forum.
§2. Administracja i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści publikowane przez użytkowników.
§3. Użytkownik ma możliwość zmiany, edycji treści swojego posta przez 15 minut od momentu publikacji.
§4. Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem Rzeczypospolitej Polski, mające na celu jego obejście lub naruszające dobre obyczaje, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność lub zmierzające do naruszenia praw innych osób.
§5. Zabronione jest reklamowanie innych for o tej samej tematyce. Zapis ten dotyczy również Nicków, Avatarów, Sygnatur oraz Prywatnych Wiadomości. Zgodę na zamieszczenie takiego postu może wydać tylko administrator forum, do którego taka prośba kierowana jest przez PW.
§6. Na forum nie prowadzimy zbędnych polemik, w skład których wchodzą znaczne ilości krótkich postów bez treści merytorycznej bądź odbiegające od tematu, jak również ostrych wypowiedzi, czy kłótni. Wszelkie tematy, które przyjmą taką formę będą zamykane, bądź usuwane. Ocena i egzekwowanie tego punktu pozostaje w rękach administratora i moderatorów.
§7. Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania, szeroko rozumiane jako hakerskie, prowadzące do pozyskania, utraty danych użytkownika, czy jego postów.
§8. Usuwania postów i tematów na forum dokonują administratorzy i moderatorzy. Użytkownik po upływie okresu przewidzianego w §3 nie może usunąć swojej wypowiedzi.
§9. Na forum obowiązuje netykieta.
§10. Zabrania się dublowania tematów, powielania ich w różnych działach.
§11. Aby zgłosić post do moderacji używamy opcji ‘ZGŁOŚ’ widocznej pod postem.
§12. DZIAŁ II ODNOSI SIĘ RÓWNIEŻ DO SHOUT BOX’a/CHATU.


III. Nicki / nazwy użytkownika

§1. Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i zrozumiałe. Nie powinny zawierać znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.).
§2. Nicki nie powinny składać się tylko i wyłącznie z nazw motorowerów (np. Ogar200).
*nie dotyczy użytkowników zarejestrowanych przed wprowadzeniem niniejszego regulaminu
§3. Nazwy użytkowników nie mogą być adresami WWW.
§4. Nazwy nie mogą zawierać treści obraźliwych lub powszechnie uważanych za wulgarne, rasistowskie itp.

IV. Sygnatury

§1. Zabronione jest umieszczanie treści oraz zdjęć obraźliwych lub powszechnie uważanych za wulgarne, rasistowskie itp.
§2. Sygnatura powinna być krótka i treściwa.
§3. Zabrania się dodawania więcej niż JEDNEJ grafiki do sygnatury.


V. Awatary / Emblematy

§1. Zabronione jest umieszczanie zdjęć obraźliwych lub powszechnie uważanych za wulgarne, rasistowskie itp.
§2. Maksymalne wymiary awatara to 200x150 pikseli. (Rozmiar wysyłanych awatarów jest automatycznie zmieniany)
§3. Maksymalny rozmiar awatara to 1,000 KB.

VI. Sankcje

§1. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego tematu oraz postu, który narusza regulamin forum albo netykietę.
§2. Usunięciu lub modyfikacji mogą podlegać posty:
- nieczytelne stylistycznie
- napisane wyłącznie dużymi literami albo innym kolorem niż czarnym
- z rażącą liczbą błędów ortograficznych
- zawierające obraźliwe treści, słowa uważane za wulgarne
- nie wnoszące treści merytorycznych
- umieszczone "jeden pod drugim" przez tego samego nadawcę
- powielane w różnych miejscach na forum
- będące formą ogłoszenia, reklamy
§3. Ocena postu, czy narusza obowiązujący regulamin w jakim punkcie i w jakim stopniu należy do obowiązków administratora i moderatora. W przypadku naruszenia użytkownik może otrzymać ostrzeżenie lub zostać usunięty z forum (ban). Usunięcie za rażące naruszenie regulaminu nie musi być poprzedzone ostrzeżeniem.
§4. Podobnej ocenie podlegają nicki, avatary i sygnatury użytkowników.


VII. Postanowienia końcowe

§1. Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum.
§2. Korzystanie z forum jest uzależnione od zaakceptowania powyższego regulaminu.
§3. Użytkownik ma prawo zgłosić zastrzeżenie/odwołanie do decyzji administratora/moderatora zgłaszając się bezpośrednio do osoby, która tą decyzję wydała przez PW.
1. W przypadku blokady konta (ban) użytkownik ma 3 dni na odwołanie. Po tym terminie w przypadku braku wniesienia odwołania decyzja jest ostateczna i nieodwołalna.

§4. Zakładając konto wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych w ramach działania forum.

KLUB

Zarząd
  1. Zarząd jest od kierowania i usprawniania forum.
  2. Wszelkie zażalenia, uwagi i wnioski należy kierować do zarządu. Można to zrobić wysyłając prywatną wiadomość do któregoś z członków zarządu

    lub wysyłając e-mail na adres mateusz.94@vp.pl, tomasso94@chlopcyrometowcy.pl lub [email]

    przemek@chlopcyrometowcy.pl[/email]
  3. Zarząd zastrzega sobie prawo do wszelkich zmian w regulaminie!

Klub Bydgoszcz
    Postanowienia dotyczące Klubu (Bydgoszcz)
  1. Klub „Chłopcy Rometowcy” jest miejscem zrzeszającym posiadaczy motorowerów Romet z Bydgoszczy i okolic.
  2. Klub nie ma żadnej siedziby.
  3. Wszelkie informacje na temat klubu można uzyskać w dziale klubu na forum http://www.chlopcyrometowcy.pl/
Członkostwo
  1. Członkostwo w klubie jest bezpłatne
  2. By zostać jednym z nas należy:
    • Posiadać motorower marki Romet.
    • Zarejestrować się na forum klubowym i napisać o sobie kilka słów w dziale „Powitalnia”.
    • Pojawiać się na spotkaniach klubowych.
  3. Zarząd zastrzega sobie prawo do usunięcia z klubu dowolnej osoby.
Spotkania klubowe
  1. Spotkania ustalane są zawsze na forum klubowym, z przynajmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.
  2. Na spotkaniach ma prawo pojawiać się każdy, chyba że zarząd mu tego zabroni.
  3. Nakazane jest kulturalne zachowanie, tzn. zabrania się nagminnych przekleństw, spożywania alkoholu, wyzywania innych itp.
  4. Motorowerami poruszamy się w kolumnie.
  5. Podczas jazdy zachowujemy bezpieczny odstęp od poprzedzającego pojazdu, tj. co najmniej 4 m.
  6. Obserwujemy w lusterku wstecznym czy kolega za nami nie ma żadnych problemów technicznych.
  7. W razie usterki któregoś z motorowerów wszyscy się zatrzymujemy w bezpiecznym miejscu i podejmujemy wszystkie starania by naprawić pojazd. W przypadku braku możliwości szybkiej naprawy, uszkodzony motorower holujemy.

-----------------------
Zmiana Nicku na forum jest możliwa poprzez kontakt z Administratorem Tomasso94 i uiszczenie opłaty formie sms za 5zl + vat
-----------------------



Oczywiście regulamin nie ściana, przestawić można, dlatego przed zmianą regulaminu napisałem ten temat.
Ja bym dodał punkt o tym, że adminów też dotyczy regulamin.

Bo kiedyś punkt brzmiał "Administracja nie odpowiada za posty zamieszczone na forum". I nie odpowiadała. Szczególnie za swoje.
Szkoda że jesteś nowy i nie wiesz jak było wcześniej.
(07-10-2012 15:02:19)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Ja bym dodał punkt o tym, że adminów też dotyczy regulamin.

Bo kiedyś punkt brzmiał "Administracja nie odpowiada za posty zamieszczone na forum". I nie odpowiadała. Szczególnie za swoje.

Admin i Mod z zasady stoją na straży reguleminu, więc powinni świecić przykładem co do jego przestrzegania. Wink Co innego, że każdy jest człowiekiem i czasami można się dać ponieść emocjom itp. Wink

(07-10-2012 15:54:25)Lorrenzo napisał(a): [ -> ]Masz rację Tasiemiec

Nabijanie postów jako łamanie regulaminu? Tongue
ja bym chciał żeby był dłuższy czas edycji postów jeśli to było by możliwe to było by super wtedy by nie było podwójnych postów tego samego użytkownika
Ale wtedy by się zaczęły tzw. chorągiewki. Kto tu dłużej siedzi ten rozumie. 15 minut w zupełności wystarczy do przeczytania nawet najdłuższego postu.

No a jak już jest post pod postem to są one zcalane i tyle.
Mam małe pytanie co do III. Nicki / nazwy użytkownika czy da sie zmienić już po założeniu konta jakiś Nick ? Wiem że to trochę śmieszne pytanie ale bardzo proszę o odpowiedz Smile
Ok dzięki wielkie , czytałem go ale dosyć długawy jest xD

Dla cb 'pomógł'' poleciało ;P
Cieszę się, że regulamin został zmodyfikowany, nie mam zastrzeżeń co do jego treści, cieszę się, bo na pewno zostanie usprawnione działanie forum Wink
wyłączcie ten śnieg , i zobaczcie co sie dzieje bo zauważyłem że forum sie rozjeżdża i fotki sie sypią , i to nie tylko na moim kompie , przez ten śnieg jest za duże obciążenie
Mi śnieg gładko chodzi, nic nie muli... jeśli na niektórych komputerach tnie, to dałoby się dodać opcję włączania/wyłączania śniegu?
(14-12-2012 14:37:29)dragon napisał(a): [ -> ]wyłączcie ten śnieg , i zobaczcie co sie dzieje bo zauważyłem że forum sie rozjeżdża i fotki sie sypią , i to nie tylko na moim kompie , przez ten śnieg jest za duże obciążenie

Albo masz zjebane komputery, albo pierdzielisz głupoty...
- jeśli na trzech kompach z mocnymi prockami i dobrym netem jest ten sam objaw to coś jest nie tak , poza tym nawet już gdzie niegdzie awatary są jakieś nie do końca otwarte i brakuje opisów u niektórych ( uczeń itd.)
Na moim Pentium 3, 512mb ram i Internet Explorerze 5 jakoś działa normalnie ten śnieg i nic się nie psuje. Smile
dobra widze że sie nikomu nie chce d... ruszyć i sprawdzić , ok zostawcie to jak jest . nie ważne ....
Stron: 1 2 3
Przekierowanie