Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Cylinder 60cm3
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam was mam do was sprawę proszę o wypowiedzenie do osób co miały ten cylinder 60cm3 z allegro opłaca sie to kupić ??tak wiem ze szlif to lepsza sprawa ale nie mam w okolicy takich usług ;( Tłok puchnie moc sie zwiększy ?? Napiszcie co o tym myślicie Smile
Podobno moc minimalnie się zwiększa bo jest o 5ccm większa pojemność ale tłok waży więcej przez co nie ma tak dobrze.
to akurat niby dobrze ze grubszy bo na mój rozum chyba bedzie sie mniej grzał i puchł
Dobry tłok nie ma prawa puchnąć.
Ok dzięki czekam na wypowiedz innych użytkowników Big Grin A ty masz pomógł
Warto też spojrzeć na kanały w cylindrze. Ja kupiłem nówkę z almotu (zwykłe 50ccm) i różniło się minimalnie kanałami przez co był spadek mocy. Wzrost odczułem nawet na zajechanym czeskim cylindrze.
Ja tam poszukałbym jakieś okazji ZMD na giełdzie czy cuś. Ale jak nie znajdziesz to lepszy taki niż ten z pomniejsznymi kanałami.
A Ja Ci polecam z czystym sumieniem współczesnego CX. Miałem, jeździłem i polecam. Nigdy nic nie puchło czy coś. Gdybym dla siebie miał do wyboru współczesny i oryginał to założyłbym współczesny a oryginał sprzedał najarańcowi, który wierzy dzieciom, że współczesne jest złe a oryginał najlepszy na świecie
Miałem w komarze cylinder Almotu to lepiej chodził niż na ZMD, od razu jak go dostałem zauważyłem że ma większe kanały płuczące (praktycznie zgrane z karterami) niż w ZMD .
Ten zestaw polecam

http://skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1645
http://skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1871
http://skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1679
To co powiedział Błażej. Ja mam CeiXa w simsonie jest na dotarciu i wg mnie chodzi super tylko ma moc od pewnych obrotów i wg mnie to wina mojego wydechu. Także polecam CX
Ja w Simsonie mam cylinder Almot a tłok CX, chodzi idealnie
Cylków zmd to ja mam 4 ale oddać do szlifu to 30zł+tłok 12zł+pierścienie 3 zł sztuka=48zł a kolega chce mi sprzedać nowy wyrób 50cm3 za 50zł tylko jednego pierścienia brakuje +tu mam nowy gwint na kolanku.Takie moje zdanie do komara się nie opłaca robić szlifa.Do silników wysokoobrotowych to tak bo np wskce 175 lub w mz nowe cylki długo nie służą.Komar to taka pyrkawka.Takie jest moje zdanie Big Grin
Ja mam w 5 motorach cylki teraźniejsze i jestem bardzo zadowolony tłoki nie puchną jeżeli potrafi się docierać to nie ma z tym problemów nic nie dzwoni nie grzechocze.Nie ma co słuchać ludzi którzy wierzą w orginalne części wszyscy chyba wiemy jakie kiedyś czasy były i że z jakością też różnie bywało.Ja w 100% polecam teraźniejsze .Szlifu nie opłaca się robić bo sam szlif 50zł plus tłok pierdoły wychodzi więcej niż nowy (chyba że ktoś ma szlif za darmo to się opłaca) Kup teraźniejszy
Ja miałem 3 Silniki 023 W każdym nowy cylinder nigdy nic nie spuchło .Miałem także taki cylinder w ogarze 200 ,W Simsonie którym przejechałem 3 km I teraz męczy go Gabriel . : ) .
(23-09-2012 09:45:20)Irek napisał(a): [ -> ]Miałem w komarze cylinder Almotu to lepiej chodził niż na ZMD, od razu jak go dostałem zauważyłem że ma większe kanały płuczące (praktycznie zgrane z karterami) niż w ZMD .
Ten zestaw polecam

http://skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1645
http://skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1871
http://skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1679


tez polece Ci ten zestaw co Irek bo kupuje od zawsze czesci do rometa w tym sklepie i maja dobre oryginalne czesci do rometów.
Stron: 1 2
Przekierowanie