Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tanie ulepszenie S38
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Już kiedyś wspominałem - otóż mam wolny i niepotrzebny w sumie silnik S38, który ma zamiar wyremontować - ale, chciałbym jednak przydać mu trochę szybkości, coby Komar szybciej latał Wink
Ale jest i druga sprawa - chcę to zrobić jak najmniejszym kosztem oraz bez przegięć Wink

Tłok i cylinder do wymiany - obecne są w stanie tragicznym... także założę tą allegrowską niby-sześćdziesiątkę - która, umówmy się, wiele nie da. Także co jeszcze mogę zrobić? Podpiłować te kanały (opisy są podane na pięćdziesiątki, czy z tą niby-60 mam zrobić tak samo?)? Może coś z gaźnikiem (K60B za drogi, da się coś zdziałać z fabrycznym?)? Jakieś jeszcze propozycje?
k60b za 75zł nówka oryginał w tym sklepie co ja kupuje czesciBig Grin a z oryginalnym gaznikiem to duzo nie zrobisz mozesz załozy mu gaznik gm13f bo tam były wieksze dyszeBig Grin
To podaj sklep, jestem ciekaw Wink
Aczkolwiek 75 zł to i tak dużo... a jakaś wymiana dysz czy coś? Jakoś nigdy się nie zagłębiałem w mój gaźnik Wink
http://www.skuterdebica.hg.pl/index.php tutaj masz link do stronki sklepu,na stronce maja mało czesci wystawione ale w sklepie maja wszytsko i k60b za 75zł,ja tyle płaciłem za nowy oryginalny,wymiana dysz da to ze bedzie dostawał wiecej paliwa i powinno dac to cos mocy ale i zwiekszy sie spalanie.
Na K60B mniej pali. Różnica w mocy jest odczuwalna ale największą zaletą jest stabilna praca, łatwy rozruch, bardzo dobre wkręcanie sie na obroty
http://jawskom.kgb.pl/war/kom.htm
masz tu jak można z s38 na cylindrze 50 przerobić go na 4km
4 konie z komara to chyba niemożliwe :F Chyba jak dasz mu turbinę :F
wiem też w to jakoś dokładnie nie wierzę ale...
tu daję inne opisy jak tego dokonać.
fanfso nawet jak dasz do rometa turbinkę ( co wydaje mi się absurdem) to i tak dużo nie da bo turbina po prostu zawirowuje powietrze, co powoduje czasowe podwiększenie mieszanki dostającej się do silnika, i silnik po prostu staje się zrywniejszy, ale mocy dużo nie zyskuje.
Tu daję inne linki do tego co ja mam na kompie

http://desmond.imageshack.us/Himg201/sca...es=landing
http://desmond.imageshack.us/Himg402/sca...es=landing
http://desmond.imageshack.us/Himg577/sca...es=landing
w tym jeszcze się mieści jak przerobić gaźnik k60b aby dawał większą moc.
Moim zdaniem to nie ma co modyfikować komarka Wink Jaki jest taki jest . Jak coś to kup sobie do niego silnik z charta to poczujesz różnicę Smile
tylko ta radość, którą daje samo przerobienie silnika...
a potem jak to będzie działać to duma z siebie i można cię chwalić mocnym s38, bo jak silnik z charta włożysz to on sam w sobie jest mocny, a poza tym silnik do charta trochę kosztuje.
Nie będę wkładał innego silnika, bo mam zamiar przywrócić życie temu S38, który leży w szopie i kwiczy Smile A ten cały "tuning" to robię przy okazji i nie dla 4km tylko dla paru km/godz więcej Smile
Witam.
żeby nie zakładać podobnego tematu o gaźniku k60b zapytam krótko i szybko Smile ile jest przeróbek żeby założyć gaźnik K60B to silnika S38?? bo na moje oko chyba będę musiał linkę gazu też kupić z całą końcówką to prawda?
nie! gaźnik k60b wejdzie bez żadnego problemu na starym osprzęcie.
DZIĘKI Smile a jaka jest znajomość szybszego zepsucia się silnika itp? czy wg ktoś testował?
po zastosowaniu k60b to silnik nie dostaję za mocno w dupę, więc pojeździ długo.
Stron: 1 2
Przekierowanie