10-09-2012, 01:19:58
No to zaczynamy.
Jako, że posiadam od cholery części do Ogara
jeszcze w dodatku orgyginalnych czeskich a do ramy takich z PRL to
mnie tak natkneło.. Chciałem je wywalić wszystkie albo na złom dać ale
jakoś tak pomyślałem że przecież moge sobie sprawić z tego 3 jawke
jeszcze w dodatku na oryginalnych cześciach. Szpricłem rame na srebrno
tak jak i widełki, wahacz.. Brakło tylko na bak, błotniki, i to paździerstwo
od filtra powietrza. Silnik niedokończony leży w garażu, mam licznik co służył
w tym silniku i ma on nabite zaledwie 3500km, cylek wydaje sie być w
BDB stanie.. Zapraszam do obejrzenia 1 nudnego (jak narazie ) filmiku.
Jako, że posiadam od cholery części do Ogara
jeszcze w dodatku orgyginalnych czeskich a do ramy takich z PRL to
mnie tak natkneło.. Chciałem je wywalić wszystkie albo na złom dać ale
jakoś tak pomyślałem że przecież moge sobie sprawić z tego 3 jawke
jeszcze w dodatku na oryginalnych cześciach. Szpricłem rame na srebrno
tak jak i widełki, wahacz.. Brakło tylko na bak, błotniki, i to paździerstwo
od filtra powietrza. Silnik niedokończony leży w garażu, mam licznik co służył
w tym silniku i ma on nabite zaledwie 3500km, cylek wydaje sie być w
BDB stanie.. Zapraszam do obejrzenia 1 nudnego (jak narazie ) filmiku.
Romet Ogar 200 Zrób to sam cz.1 Wprowadzenie do tematu
Wszystko bedzie nagrywane na dniach.