Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart słaby i rózne problemy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siema
Ostatnio robie charcika i mam pewien problem. Zmieniłem gaźnik z gm13f na mc14 bo akurat dorwałem taki i na gm wogóle ledwo odpalał i coś mało paliwa dostawał jak go nie ustawiłem. Problem tkwi w tym ze teraz moto odpala ładnie sie wkręca ale nie ma siły jechać z gorki to jeszcze jako tako ale na prostej czy pod górke to ledwo idzie nawet na 1 czasami trzeba zacząć pchać i biegnąć za nim. Zapłon jest z komara dobrze ustawiony gaźnik też co moze być za przyczyna ?? pierścienie simery ??
A i druga sprawa jest taka ze moto nie ma iksry na swiecy ale odpala dosyć dziwne
Help !!
Sprawdź pierścienie>
pierścienie są nowe, tłok tak samo. Zapłon jest winny.
(09-08-2012 23:30:31)Błażej napisał(a): [ -> ]pierścienie są nowe, tłok tak samo. Zapłon jest winny.

aha ok dobra to jutro lukne zapłon ale jak myślisz regulacja wystarczy bo bardzo cieżko go wyregulować czy też wymiana jakiś platynek cczy kondensatora ?
Spróbuj rozglądnąć się za oryginalnym
(09-08-2012 23:37:30)Stachu.G napisał(a): [ -> ]Spróbuj rozglądnąć się za oryginalnym
Rozglądam sie od czasu kupienia charta i narazie nic ciekawego nie ma
zobaczę na jakieś namiary bo gość miał cały silnik na sell ponoć tanio
http://www.lm.pl/ogloszenie/28920/1884354/czesci_chart
http://www.lm.pl/ogloszenie/28920/1885904/romet_chart
no z checią bym coś tam kupił jak by miał ciekawego ;D
no polukaj i dzwoń, może jeszcze ma ten silnik, albo całego charta na części sobie weź w tym 2-gim linku
ok podzwonie dzięki wielkie jutro coś bede działał z zapłonem
zmień koniecznie cewkę zapłonową na inną. U mnie już potrafiła robić cyrki
(09-08-2012 23:56:26)Błażej napisał(a): [ -> ]zmień koniecznie cewkę zapłonową na inną. U mnie już potrafiła robić cyrki

mam lepszy pomysł cały zapłon przełoże bo mam kilka zrobionych oryginalnych zmd i zobaczymy co sie bedzie działo Big Grin a jeszcze coś tam w nim nie grało jak był u Cb z chęcią zrobie odrazu aby nie rozbierac kilka razy ;D
jak był u mnie to zapłon jedynie
Cewke ja przekładałem na sprawdzoną, iskre dawała OK .

To kwestia przerwy i ustawienia, nie da sie tego idealnie niestety zrobić ze względu na to że jest to układ zapłonowy od innego motoru. Chodzi głównie o krzywke w magnecie komarowskim , wystarczy spojrzeć na nią i zobaczy sie że prawidłowo może działać tylko przy obrocie w prawo, a nie jak w Charcie w lewo. Gdy obracamy w lewo , przerwa będzie ale nie otwiera sie stopniowo tylko trafia na ten delikatny uskok przez co nie ma prawa dobrze działać . Przy obrocie w prawo było by OK gdyż przerwa rośnie płynnie, tak jak zwiększa sie kąt krzywki magneta
miałem przez 1.5 roku zapłon z komara właśnie w moim pierwszym charcie. Za przeróbkę zapłaciłem dawniej 180 zł Smile i jakoś działało Wink
Stron: 1 2
Przekierowanie