Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: ROMET 210 CHART ELEKTRONIK BY TASMAN
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam! Kupiłem mojego Charta 24 Czerwca. Był po generalnym remoncie. Jeździł super tylko go zalewało. No i go kupiłem tzn. kupił mi go tata. Ja chciałem chinola, ale jak obejrzałem filmik o zippie i złamanej ramie to mi się odechciało. Następnego dnia po powrocie ze szkoły zacząłem jeździć. Trochę go zalewało ale chciałem jeździć. 3 dnia po kupnie siadł mi wał 4 km od domu i pchałem. Oddałem do mechanika (też ma CHarta) po 1,5 miecha go odebrałem jak wracałem to zaczął mi się zalewać bo wyjechał mi jakiś facio. No i buuu. Mówię mu nie rób mi tego a ten buuu i zgasł. Ani klucza do świec ani niczego. Dzwonie po kumpla, przyjechał kiblem i mnie wziął na hol trzymałem linkę w ręku i nie zobaczyłem że ten głupek przywiązał mi ją do lagów. A że było mokro (oczywiście chciał pokazać osiągi swojego kibla) to się wywalił i mnie pociągnął razem z CHARTem. Kierunek wygięty, nóżka prawa tak samo. A u niego cały bok zrypany. Patrze a ten plastiki zbiera z asfaltu to mu nie kazałem nic w zamian płacić bo mi go żal było. No i pchałem dalej 5 km. I teraz się zastanawiam co zrobić żeby mi nie zalewało tej świecy. Gaźnik to 14MC. Może wy mi pomożecie.
No to teraz zdjęcie zaraz po kupnie bo nie mam czym nóżki przyspawać:http://zapodaj.net/63229c6c2b91c.jpg.html
Spoko charcik zdejmi te kiblowske lusterka ! Big Grin
na początek ustaw zapłon, przy gaźniku nie zrobisz za dużo, masz ustawienie dawki paliwa górna śrubka przy wyjściu i z boku od obrotów, może mieć za duże obroty na zimnym i go zalewa
tylko pamiętaj o zapłonie
a i pozbądź sie kufra ale lusterka zostaw dla bezpieczeństwa, chyba żebyś jakieś normalne chociaż lewe zamotał to wywal te gó**a
Zapłon według mechanika jest dobrze ustawiony. Spróbuje jeszcze z tą regulacją może to coś da. Chyba że jak to kolega Stachu G. napisał oring do wymiany. Gaźnik jest wyczyszczony.
zapłon według mechanika, on nie jest bogiem, sprawdź samemu, powinien być 2mm- 2,5mm ( musisz samemu wyczuć ) przed GMP i wskazywać L na magnecie
Spoko Charcina ! Smile Ale kiblowskie lusterka szpecą ! Big Grin
Idealne 2,5mm przed Gmp i chart chodzi zacnie w serii choć odpali na każdym ustawieniu Smile
ja mam o ile pamiętam zrobiłem coś pośrednio 2,3mm przed gmp i pali z kopa na ssaniu
Wspomniałem już odpali jak by nie przekręcić zapłonu na max opóźnić i odwrotnie ale pełną moc uwydatnia tylko na idealnym 2,5mm przed gmp przy serii oczywiście
oczywiście z ustawieniem w stronę L nie wspomniałeś Smile
Super chart choć te kolory tak dziwnie dobrane ;D
Tak bardzo możliwe, że to oring u mnie w charcie wcale go nie było i zalewało go, jeszcze było coś takiego, że jak przechyliłem motor na lewą stronę to też zalewało.
Rozebrałem gaźnik na części. Oring był chyba źle włożony obróciłem go i złożyłem z powrotem.Wcześniej jak go zostawiłem na odkręconym kraniku to zalewało świece jak stał teraz już nie ale za to nie chce odpalić. Raczej to nie wina zapłonu bo jak już jechałem to chart wyciągał to 65 licznikowe i miał dosyć dobre przyśpieszenie. Jak składałem gaźnik to może coś pochrzaniłem. Rozbiorę go i przeczyszczę jeszcze raz. Jak to nic nie da to jadę kupić nowy gaźnik. A i jeszcze zapomniałem dodać że teraz jak go próbowałem odpalić to w tej rurce która prowadzi do filtra powietrza było paliwo. A i orientujecie się ile może kosztować gaźnik 14MC lub Bring bo nigdzie nie mogę znaleźć. Bring pasuje do mocowań 14MC?
Jaka coś to bing a nie bring
Mam jeszcze pytanie co jest mi potrzebne do regulacji zapłonu? Za każdym kopem świeca jest mokra. Wykręcam ją, czyszczę i wkręcam i to samo zalana. Już nie wiem co robić wcześniej chociaż jako tako palił a teraz wcale. Już nie wiem czy wymiana gaźnika coś da? Bo za dużo kasy to mi nie zostało.
Przekierowanie