Po przejechaniu 17-20 KM gaśnie i dopiero po rozkręceniu obudowy od magneto i poczekaniu tak z 30 min dopiero mogę jechać.
Można temu zaradzić ?
Tak można musisz tylko przerobić kondensator do skrzynki dać tej na "narzędzia"
(08-08-2012 22:36:16)szymogra5 napisał(a): [ -> ]Tak można musisz tylko przerobić kondensator do skrzynki dać tej na "narzędzia"
że co ? nie kumam
a jak przejedziesz te 20 km to nie chce odpalić czy jak ? nawet z pycha ? iskra wtedy jest ? jak wogóle świeca wygląda ? najpierw to sprawdź, może być wina świecy , źle ustawionego zapłonu ..
albo puchnie tłok sprawdz czy iskra zaś jest
Sprawdź sprężynki w bębnach
albo pływak nie pływa to paliwa za dużo dostaje i się dusi !
(08-08-2012 23:09:10)Przemi998 napisał(a): [ -> ]Sprawdź sprężynki w bębnach
albo pływak nie pływa to paliwa za dużo dostaje i się dusi !
chłopie , jaki sprężynki ?
co mają sprężynki bębnów do grzejącego się silnika ? xD
a tak wogóle to możliwe że pływak się przewiesza , a pali Ci dużo ? sprawdź świece i spróbuj na pych bo jeśli to pływak na pych jak popchasz to powinien odpalić
I jakie sprężynki w bębnach?
Będziecie się teraz ze mnie nabijać hehe każdemu się zdarzy xd !
Tzn tak komar ma iskrę i nawet na zapych nie odpala.
Tłoka nie zmieniałeś ? Bo możliwe, że puchnie..
Chodziło mu o sprężynki szczęk hamulcowych w bębnach. Hamulce przecież mogą blokować.
Co do samego grzania sie silnika to przyczyną może być
-zbyt wczesny zapłon
-zbyt uboga mieszanka paliwowo-powietrzna
-świeca o nie prawidłowej ciepłocie ( za niskiej )
-za mało oleju w paliwie . Przy dzisiejszej jakość olejów i paliw należy lać ok 1:35 .
-obcierania koła magnesowego o którąś z cewek
Tłoka nie wymieniałem bo był jeszcze dobry ale wymieniałem pierścienie.
Cewka WN kończy życie. Możesz zmniejszyć przerwę na świecy to może jeszcze trochę polata.