Wyreguluj gaznik,sprzęgło i iglice daj o rowek w dół.
normalnie bym powiedział że to pompa paliwa, ale to motorower, więc tu obstawiam na gaźnik.
Przeczyść cały gaźnik lub najlepiej wygotuj. Ja miałem podobny problem pomógł dopiero nowy gaźnik.
PS. Zajefajne kalosze masz
Wiem są boskie. A co do motoru to jutro dam wam odpowiedz co i jak
xD
Wystarczy gaźnik wyczyścić i będzie git
załóż filtr powietrza bo widze masz zdjety
Typowy objaw nieszczelności od strony filtra. Zdjętą rurę widzę więc pewnie to to.
edit:
Widzę że ktoś był szybszy
Łapie lewe powietrze, mój ogar 205 też tak robił
Powietrza za dużo dostaje. Wg mnie albo przeczyścić gaźnik albo iglice w górę. Albo jakaś uszczelka.
Za dużo powietrza, bo nie ma podpiętego filtra powietrza. Wiele razy to przechodziłem, nie tylko ja...
Ale ja go zdjąłem bo kolega powiedział że bedzie lepiej. z filtrem czy bez i tak chodzi tak samo :/
ztkaj ręką wlot powietrza do gaźnika i zobacz czy sie wkręca na obroty.
tak tak słuchaj kolegów, a silnik dalej będzie pochłaniał kurz i piasek jak odkurzacz. Powtarzam to któryś raz z kolei, ale cały ten "układ powietrzny" musi być szczelny. Nawet puszkę filtra powinno owinąć się taśmą dookoła. Wszelkie pęknięcia węża i inne odpadają. Nie każdy silnik jest aż tak czuły, ale większość czeskich tak ma. Jeśli zatkasz kompletnie wlot powietrza, a silnik będzie wkręcał się na obroty - możliwe że któryś z simmeringów lub jakaś uszczelka ma dość. Czasem niedokręcona świeca lub zerwany gwint ma takie objawy.