Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar nie wkręca się
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Po 10 latach stania kolega przyprowadził do mnie komarka silnik 023 wszystko ZMD. Zapalił może z 2 kopa lecz nie chciał się wkręcić do końca. Zmieniłem w nim pierścienie bo totalnie 0 siły (musiałem zdjąć pląbe z silnika ;( ) Potem poskładałem na nowych uszczelkach zapalił trzymał lepiej wolne obroty troszke lepiej się wkręcał, ale nie miał siły jechać. Przy próbie zdjęcia magneta ściągacz pękł - od nowości magneto nie było zdejmowane. Podłączyłem jakoś 2 kondesator zapłon ustawiłem porządnie tak samo przerwe na platynkach, a on dalej nie wkręca się do końca i nie ma totalnie siły pomimo tego sprawdzałem stan cylindra jest b.dobry tłok również.
A gaźnik czyściłeś po tylu latach pewnie zasyfiony :F jaki kolor ma świeca?hmm
Co za pytanie... Czyszczenie gaźnika było drugą rzeczą co robiłem potem regulacja świeca ma kolor czarny, nie da się odpowiedni powietrza podregulować, żeby się wkręcił do końca...
szczelny jest na łączniu pomiędzy gaźnikiem a cylindrem? wygląda na to że lewe powietrze bierze chyba że świeca w kulki lecihmm
Po tylu latach to wiadomo ze bedzie trzeba sie nim zaopiekować konkretnie. Sam kupiłem ogara 205 co stał ponad 10 lat i musiałem kupić pierścienie, uszczelki, uszczelniacze, wałek zdawczy, tarczki sprzegla i nie mowiac o kosmetyce i kupnie przedniej lampy. Na moje to kompresji nie ma, zaplon zle ustawiony, swieca lub lewe powietrze łapie. Zobacz czy jest dobra uszczelka pomiedzy gaznikiem a cylindrem na króćcu. Opcji jest wiele. Jeśli pomogłem kliknij 'pomógł'. Smile
Aha i swieca moze miec złą ciepłote. Zobacz jaka swiece masz
Aha i swieca moze miec złą ciepłote. Zobacz jaka swiece masz
Na swiecy f80s z motorynki nejkomesha próbowaliśmy i na mojej z ogara 200 i dupa to samo jutro przyjdzie znów do mnie to wstawie zapłon ze swojego 205 może zechce pyrkać.
Ja obstawiam lewe powietrze. Sprawdź połączenie gaźnik-cylinder, jeżeli tam jest ok to wymień simmering od strony magneta. Brak mocy także przemawia za lewym powietrzem.
Postaram się wymienić ale najpierw musze zdjąć do cholerne magneto bo siedzi, że nie ma przebacz ;D
Jeszcze mam pytanie dlaczego na kapie od strony zapłonu wybite jest BMP, a nie Dezamet ?
Do zamknięcia.

Zawiniło zapchane kolanko którego nikt nie przeczyścił i dlatego kolegi ojciec kiedys kupił nowy silnik na którym też nie chciał jeździć i komar stał tyle lat w szopie Wink
Przekierowanie