Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tuning chinola:F
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siema chłopaki nadeszła pora że trzeba stuningować mojego nie dawno wykupionego chinola jest poprostu za słaby i czuje z daleka górę chodzi mi o tuning mechaniczny jak i elektroniczny i tu potrzebuję porady kogoś kto to robił i zna się na tymTongue

Kilka pytań:

1,Która pojemność wziąć 70ccm czy 80ccm - będę brał z głowicą i większymi zaworami odrazu w komplecie
2,Jaki moduł sportowy?
3,Czy wymieniać sprzęgło na sportowe?
4,Co mi da cewka W/N sportowa?
1.80cc najlepiej kup cyl firmy naraku
2.Moduł nic nie da lepiej rozblokować stary
3.Spręgło możesz wymienić (dobierz sobie sprężyny sprzęgła bo one o wszystkim decydują)
4.Może coś dać podobno lepsza praca na wysokich obrotach.
PS. Radzę kupić porządny wariator jak już to : http://allegro.pl/wariator-polini-speed-...10946.html albo: http://allegro.pl/malossi-multivar-waria...34060.html

Ten twój chinol to kibel w 4t tak ?
1 kup modul odblokowany kosz okolo 10zl
sciagniej blokady na wydechu na filtrze powietrza i w gazniku wiekrza dusza
raczej ze 80 o ile sie miesci
sprzeglo tez wymien
cewka nic nie da tak sama jak sportowa fajka
Lepszym rozwiązaniem byłoby zainwestować z wariator a nie w sprzęgło... Cylindra chińskiego nie kupuj, bo szybko pada. Moduł jakikolwiek byleby odblokowany, wydech wybebesz. Do tego kup sobie zestaw rolek waria i sprężynek sprzęgła i docisku do regulacji. A gaźnik będziesz zmieniał na większy czy po prostu dasz większą dyszę?
1,Która pojemność wziąć 70ccm czy 80ccm - będę brał z głowicą i większymi zaworami odrazu w komplecie- 80cc ciut wiecej mocy
2,Jaki moduł sportowy?- za 20 zł wystarczy
3,Czy wymieniać sprzęgło na sportowe?- wariator rolki sb wymień wiecej dadzą
4,Co mi da cewka W/N sportowa? - praktycznie nic
Tak kibel to 4t, ze sprężynkami sprzęgła nie problem cały arsenał tego jest jestBig Grin Wariator jakiś lepszy też kumpel ma to się wytestuje moduł
zamówię dysza większa trafi do gaźnika no i cyl raczej 80ccm teraz będzie dysza sprężynki rolki i zobaczę moduł i zobaczę jeszcze co się znajdzie w domowych warsztatach :F
moduł nie dużo daje ale jak chcesz to tak troszeczkę czuć
cylinder z głowicą 80ccm3
wariator dobry
sprzęgło możesz sobie sam odblokować
cewka nic raczej nie da, to jest tylko ździerstwo
gaźnik sobie odblokuj
i radzę kupić sportowy tłumik lub przerabiać ten co masz, sportowy tłumik nie posiada katalizatora i ma większą przepustowość spalin.
tłumik wybebeszę tylko mam pytanie wałek rozrządu zostawić czy kupić nowy dostosowany do 80ccm?
Wałek będzie miał to samo obciążenie, ale jak kupujesz głowicę to kup lepiej cały komplet.
Ile masz przebiegu, to Ci powiem czy wymienić wałek. Nie kupuj sprzęgła, gówno daje. 80 ccm= 72 ccm realne 70 ccm = 65 ccm realne.

Wario Polini/Malossi do chinczyka? Tuning 4t to wywalanie pieniędzy w błoto, już taniej zrobić swap na PG.
przebieg to 2,5 tyś km i wałek racze zostanie głównie chodzi mi o to żeby lepiej zaczął jeździć reszta prawdopodobnie to pójdzie do sprzedania w planach jest junak 901 rs Big Grin
tuning 4t to nie tuning... Oczywiście tak jak koledzy wyżej piszą odblokowany moduł, pozdejmowane blokady, no i najważniejsze po zmianie pojemności układ napędowy czyli wariator, rolki. Sprzęgło może seria zostać na razie, z resztą zobaczysz czy bedzie wydalało przy tych 80ccm. Potem możesz zainwestować w większy wydech.
Odblokowanie sprzęgła... Od kiedy sprzęgło jest zablokowane? Wariator tak, bo ma tam tą tuleję dystansową, ale sprzęgło...
sprzęgło jest zablokowane!
w sprzęgle jest taka tuleja która nie pozwala się dla niego dalej przesunąć, co obniża prędkość.
O i jeszcze powiem tak
mi po zmianie cylindra nie wytrzymało sprzęgło, a było zablokowane.
Przekierowanie