Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Pony] Motorynka bardzo słaba
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, dziś z tatą naprawiliśmy motorynkę. Siedzieliśmy 3 godziny ze skutkami: Wreszcie działa!!!
Ale mam jeden problem. Wymieniałem tłok, pierścienie i cylinder, po wymianie motor jest bardzo ale to bardzo słaby. Ruszy z 1 ale nie wejdzie na pełne obroty bo nie ma mocy. Jechałem ją przetestować, wyjechalem na górkę o lekkim wzniesieniu. Zawsze na 2 nawet jak jechałem pomało, to zawsze przyspieszała pod górkę. Dziś po naprawie musiałem zredukować do jedynki. Jest strasznie słaba, nie da rady rozpędzić do prędkości maksymalnej.
PROSZĘ O NATYCHMIASTOWĄ POMOC!
Może kompresja słaba?
Nie, kompresja jest dobra
to się musi wszystko dotrzeć raczej jeżeli nowy tłok , pierścienie , cylinder , chyba że pogrzeb coś z zapłonem ale myślę że to dotarcie Big Grin
Miałem tak w Ogarze. Założyłem nowe części i dziwnie jeździł. Po jakimś czasie to ustąpiło.
Jak simeringi będą walnięte to nie będzie jeździć.
Ale on jest strasznie słaby. nie zapali na kopa (tylko czasami) a tak to palę go na popych ;(
To wyreguluj zapłon, gaźnik, wymień świecę, kondensator. Jak nie pomoże to dalej będziemy się martwić.
sprawdź platynki
(23-06-2012 17:38:17)barcelxxl napisał(a): [ -> ]Jak simeringi będą walnięte to nie będzie jeździć.

Mam pytanie:
Co ma simering do mocy?
Jak już to łożyska.
Simmering będzie rzygał olejem a nie hamował wał czy coś innego
Sprawdź wydech , często jest zatkany
A czy głowica z 019 z uchwytem do ramy może coś szkodzić na mocy? Nie ma tam nic większego niż w 023 bez uchwytu?
Bo mi się gwint na świece zerwał i załatwiłem głowicę z z 019
Nie , głowica musi pasować

Wyreguluj gaźnik , zapłon, ustaw przerwy i wyczyść wydech (lejesz benzyny do środka i wypalasz) oraz cały układ paliwowy (kran, gaźnik, filtr powietrza)

Sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza. Wiadome też że po zmianie cylindra i tłoka zmienia sie ciśnienie sprężania , a im silnik bardziej zużyty tym potrzebuje uboższej mieszanki więc po założeniu nowego cylindra trzeba od nowa wyregulować gaźnika
ok, jutro biore sie do roboty.
Jakby co będe informował o motorku
Zapłon możesz mieć za pózny Undecided
Stron: 1 2
Przekierowanie