16-06-2012, 16:18:47
16-06-2012, 16:56:09
1. Ściągnij pokrywy silnika i rozbierz sprzęgło/zapłon. 2. Ściągnij głowicę i cylinder. 3. W karterze po stronie sprzęgła będą śruby, odkręc je i powinno się rozpołowic jeżeli nie masz sylikonu. Jeśli go masz to musisz lekko młotkiem w mocowanie silnika pukac.
16-06-2012, 17:13:14
1.Zdejmij kapy, jednak zanim to zrobisz to spuść olej z silnika.
2.Zdejmij magneto, iskrownik i rozbierz sprzęgło.
3.Zdejmij głowicę i cylinder. Jeśli cylinder nie chce zejść to go nie szarp mocno, tylko go spokojnie popukaj młotkiem i powinien zejść.
4.Jeśli zdjąłeś wszystko co napisałem, to spójrz na kartery ze strony sprzęgła. Są tam śruby, dzięki którym są skręcone kartery. Jest ich bodajże siedem.Odkręć je i silnik powinien się rozpołowić. Jeżeli się nie chce rozpołowić, to go popukaj lekko młotkiem i powinien się rozejść na dwie części.
2.Zdejmij magneto, iskrownik i rozbierz sprzęgło.
3.Zdejmij głowicę i cylinder. Jeśli cylinder nie chce zejść to go nie szarp mocno, tylko go spokojnie popukaj młotkiem i powinien zejść.
4.Jeśli zdjąłeś wszystko co napisałem, to spójrz na kartery ze strony sprzęgła. Są tam śruby, dzięki którym są skręcone kartery. Jest ich bodajże siedem.Odkręć je i silnik powinien się rozpołowić. Jeżeli się nie chce rozpołowić, to go popukaj lekko młotkiem i powinien się rozejść na dwie części.
16-06-2012, 22:48:09
jeszcze trzeba ściągnąć zębatke zdawczą i sprężyne kopnika
18-06-2012, 22:06:03
Temat do zamknięcia