Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Motorynka M1 1980 r. specyfikacja i oryginalność
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć
Szukałem i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Różne materiały, różnie podają. Pytanie jest następujące. Nabyłem drogą kupna Motorynkę M1 z 1980 r. Sprzedający twierdził, że to oryginał. Mam jednak wątpliwości. Na zdjęciach M1, które znalazłem, sprzęty mają metalową osłonę łańcucha ( u mnie plastik), metalowy bagażnik z saszetką na narzędzia ( u mnie plastik), lampa tylna starego typu ( u mnie nowa ), amorki zamknięte w aluminiowej tubie ( u mnie nowsze ze sprężynami na wierzchu). Czy prędkościomierz też był standardem ? Znalazłem informację, iż "stara specyfikacja dotyczyła motorków z okresu produkcji do 1979. Podobno w 1980 powyżej opisane elementy zostały zastąpione nowszymi z M2 ( okres przejściowy). Wszystkie moje sprzęty mam w oryginale i tutaj chciałbym zrobić podobnie, ale muszę mieć pewność, co do zasadności planowanych zmian.
Uprzejmie proszę o komentarze.
Tak twoja motorynka może być oryginalna. Jest po tzw. liftingu. Ale motorynki nie miały liczników.
I amortyzatory kryte powinna mieć
Motorynki nie miały liczników
Ok, dzięki za info. W takim razie pozostało mi szukać innych amorków, bo licznika raczej nie będę demontował...
Jeśli nawet licznik jest podpięty to i tak będzie przekłamywać bo nie ma ślimaków Rometa do kół 9'. Wystarczy go odkręcić w środku lampy i dać zaślepkę plastikową.
Przekierowanie