przeszukałem czeluści forum ale nie znalazłem odpowiedzi
jaki i skąd wał korbowy, tłok kupić do silnika s38?
na allegro pełno tego o różnym rozrzucie cenowym
nie znalazłem oryginałów w necie prócz tłoków. którą selekcję wziąć będę wiedział podczas szlifu
Wał korbowy jeśli posiadasz oryginalny to najlepiej oddaj do regeneracji, jeśli nie to polecam Duellsa, tych tańszych nie polecam, frezy i miejsca na klin są strasznie niedokładne, miałem ten wał, po kilku miesiącach frezy zerwało
Co do tłoków to te najtańsze nie są najgorsze, miałem kilka i miałem też berte węgierską 1-dno pierścieniową, na jednym pierścieniu odczułem delikatny przyrost mocy i dużo lepsze wkręcanie się na obroty
przy tłoku Berta zauważyłem wyższą granice puchnięcia tłoka, mam nadzieję że pomogłem
Zakładam jedne i drugie wały do do duells jest troszkę lepsze wykonanie wały wmmotors dają radę są podobne do duells nie polecam natomiast najtańszych bez nazwy jakiejkolwiek około 50-60 zł od ,65-90 są ok wału a jak ktoś szuka ideału duells to ceny zna. Co do tłoków jeśli robisz szlif i osoba trochę się na tym zna to na tych najtańszych nawet będzie Ci chodziło dobrze ?
Dzięki za odpowiedzi.
Znacie zakład który podjąłby sie regeneracji wału? Ile to orientacyjne kosztuje?
waha się między 120 a 200zł. Głównie już z częściami.
Sprawdź tylko czy nie masz gniazd łożysk luźnych i możesz śmiało oddawać.
A jak bardzo zależy, mam nowy korbowód ZMD. Cena 100zł.
Jutro zanoszę cylinder do szlifu.
Zastanawiam się czy nie pójść w tłok Meteora dedykowany do Hondy MB50
https://allegro.pl/oferta/tlok-sworzen-k...e=facebook
Rozmiar oczywiście zależny od pomiarów cylindra w zakladzIe
Jak to będzie chodzić bez dodatkowych modów silnika? Pytam przede wszystkim pod kątem jakości i trwałości a nie osiągów.
Jak byś chciał mam taki nowy tłok od Hondy mb50 39mm, produkcji Power Spec. Mogę ci go sprzedać.
Najpierw bym chciał wiedzieć czy to ma prawo bytu w seryjnym s38