22-10-2019, 17:06:11
22-10-2019, 17:33:37
Tak jak każde fmb po przeróbce na 72 ccm, z tym że pozbywasz się elektroniki i dajesz zwykły gaźnik.
22-10-2019, 18:36:37
Czego dokładnie trzeba się pozbyć z elektroniki?
22-10-2019, 20:10:51
Spójrz na swój gaźnik, i wydech, a następnie na gaźnik i wydech w starszym ogarze bez elektroniki. Podpowiedź: coś z gaźnika i coś z wydechu. Sondę lambda możesz zostawić, bez niej masz otwarty wydech, a gaźnik i tak zmieniasz, więc też cię to nie obchodzi. Ale będziesz musiał gdzieś schować wtyczki itp. O ile masz ogara z elektroniką. Daj zdjęcie kolektora wydechowego, gaźnika i okolic silnika.
23-10-2019, 18:09:27
23-10-2019, 18:43:10
Kranik przy gaźniku??
23-10-2019, 19:30:53
(23-10-2019 18:43:10)Motorowerzystka napisał(a): [ -> ]Kranik przy gaźniku??A u ciebie w 125 nie ma?
23-10-2019, 19:54:27
Sondę lambda zostawiasz, z gaźnika zaślepiasz/odpinasz i przekładka gaźnika.
23-10-2019, 20:15:21
Firana11 napisał(a):A u ciebie w 125 nie ma?Nie ma. Pewnie dlatego, że mam zwykły gaźnik a nie elektroniczne ustrojstwo Sondy lamb(a)da także nie posiadam.
A tak poza tym, może jakiś temat utworzysz o swoim Ogarze i napiszesz o nim parę słów?
23-10-2019, 20:23:10
(23-10-2019 20:15:21)Motorowerzystka napisał(a): [ -> ]Firana11 napisał(a):A u ciebie w 125 nie ma?Nie ma. Pewnie dlatego, że mam zwykły gaźnik a nie elektroniczne ustrojstwo Sondy lamb(a)da także nie posiadam.
A tak poza tym, może jakiś temat utworzysz o swoim Ogarze i napiszesz o nim parę słów?
W przyszłości może napisze coś o Ogarze ale za bardzo nie mam co pisać bo mam go od czerwca i zrobiłem nim dopiero 2000km bez większych usterek a raczej wad fabrycznych.
Opłaca się kupić zestaw 70cc czy od razu 110cc ?
23-10-2019, 20:34:08
Przy 110cc zmieniasz jeszcze wał, szpilki, rozrząd i głowicę. Zresztą przy 72cc też inna głowica. Ze swojej strony nie polecam 110 ze względu na spore wibracje, 72cc ma całkiem dobre osiągi. Ale jak masz sprzęt to czemu nie, możesz i 110 pakować, tyle, że niezbyt się to opłaca, lepiej sprzedać silnik oryginalny i kupić np. Lifana 120, który bezawaryjnością bije na głowę 110 i 72cc i dysponuje realną mocą 8,5-9 KM (110cc - 6,5 km, 72cc - 5,4 km).