Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet 2328?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cześć Wink
Zostałem właścicielem motoroweru.
Z informacji od byłego właściciela wynika, że to komar 2320 z 1968r. Przeglądałem fora i internet, no i wynikło, że ten motorower nie wychodził z silnikiem S38 SH. Więc jedyna możliwość, że to 2328, albo 2320 z silnikiem od 2328. Rozwieje ktoś moje wątpliwości?
Odrestaurowany i gotowy do jazdy Wink
Brak tabliczki i papierów Sad







Na pierwszy rzut oka to nieźle porzeźbiony ten Komar...
Hmmm, nie pokazałeś najważniejszych części, głowicy silnika i zaczepu linki od odpreznika, pod zbiornikiem na ramie.
Przy okazji, niezły patent z tyłem od modelu Pegaz, Polo. Bagażnik z amortyzatorami i wahaczem. O siedzeniu od Kadeta nie wspomnę.
Tak to jest, gdy człowiek się nie zna na tym co kupuje, a chciał tylko ocalić zabytek Sad





Wydaje się że silnik jest od modelu 2328 typ Sh, a napewno kartery. Głowica też ma odpreznik, choć bez linki, nie podłączony. Nie wiadomo co w środku, jaka skrzynia i sprzęgło?
Co do zabytku. Rolleyes
Powstał na swój sposób zabytek prototyp. Chętnie bym zobaczył na zdjęciach ten adoptowany tył od Pegaza. Jak został przyspawany do ramy i pod siedzeniem.
Jakiej długości jest wahacz tylny, czy też pochodzi od Pegaza, czy od Komara 2350.
Reszta smaczkow: deseczki bagażnika z paskami, siedzenie z kremowej dermy, o kedrze zbiornika nie wspomnę, dają poczucie że tak miało być i zostało wcześniej przemyślane.
Brawo 509

Wydaje się że silnik jest od modelu 2328 typ Sh, a napewno kartery. Głowica też ma odpreznik, choć bez linki, nie podłączony. Nie wiadomo co w środku, jaka skrzynia i sprzęgło?
Co do zabytku. Rolleyes
Powstał na swój sposób zabytek prototyp. Chętnie bym zobaczył na zdjęciach ten adoptowany tył od Pegaza. Jak został przyspawany do ramy i pod siedzeniem.
Jakiej długości jest wahacz tylny, czy też pochodzi od Pegaza, czy od Komara 2350.
Reszta smaczkow: deseczki bagażnika z paskami, siedzenie z kremowej dermy, o kedrze zbiornika nie wspomnę, dają poczucie że tak miało być i zostało wcześniej przemyślane.
Brawo 509

Wybacz, ale jeszcze to napiszę, opaska ślimaków dolnego mocowania zbiornika nie przystoi temu Robakowi, na allegro dostaniesz współczesny zamiennik tego mocowania. No i druga sprawa. Kupiłeś chromowany, chiński przełącznik świateł na kierownicę i przukreciles go na taką śrubę? Taka skancerowana???
Kurcze, fajna ta kedra :-) siedzenie zresztą też :-) na pierwszy rzut oka, widać że ktoś sie przyłożył do tego remontu :-) widać że nie jest to byle jakie.
Zrobisz zdjęcie górne mocowanie amortyzatorów tylnych?
Też jestem ciekaw tego tyłu. Bo porzeźbiony czy nie, tak jak Józek pisze, wygląda to całkiem nieźle, jakby tak miało być, a jak wiadomo interesują mnie takie "prywatne" prototypy Smile
No i deseczki w "bagażniku" - mistrzostwo!
Zdjęcia zrobię jutro i podrzuce. Elektrykę mam kupioną i zabieram się po weekendzie za montaż Wink
Zdaje mi się że jest tu cały silnik SH, gdyż nie ma manetki zmiany biegów
Oryginał czy nie oryginał, wygląda ładnie, ten tył od Pegaza z deseczkami i w ogóle... pedały bym tylko zmienił na jakieś starsze lepsze.
Niby składak, ale mi naprawdę się spodobał. Najfajniejsze są deseczki, i ta kedra na baku






Sorki, ciężki weekend. Więc ma ktoś pomysł co to za moto było w oryginale?
Taka rama nie występowała w komarze 23X. Na pewno spawane jest mocowanie tylego zawieszenia, którego de-facto nie było nigdy.
Wszystko jasne. Wspawany tylny "bagażnik" od Pegaza z kawałkiem ramy pod nim.
Nie zmienia to faktu, że nawet to się komuś udało.
Przy okazji. Zrób proszę zdjęcia "normalne" prawy, lewy bok, całego Robaka Wink
Stron: 1 2
Przekierowanie