Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: KTM 250 gabriel0
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Zrobiłem ostatnio koło 700km by ostatecznie kupić to coś z okolicznej giełdy.
Oznacza to tyle, że tejedynka będzie przeżywać teraz spokojniejsze dni.



Trochę za mocne, ale może się przyzwyczaję.
Uwaga! Pojazd wyposażony w światła LED.

Ogłaszam konkurs na tylny błotnik. Najlepiej coś plastikowego i crosso-podobnego. Przedni jakoś ujdzie.
Patrzę - KTM 250 gabriel0. Otwieram, a tam...
Nie zawiodłeś mnie :F
O i taką mz pochwalam :F .
Uuu gratki loo
Błotnik tylny możesz dać z TS350 albo po prostu z "kaczor" z crossa (ja kiedyś zrobiłem z wiadra) a przedni też bym zmienił najlepiej na jakiś z crossa z lat około 85'

A tak ogólnie to nic nadzwyczajnego. Przód jak dobrze widzę seryjny, ogólnie MZ się w teren niezbyt nadaje z tą konstrukcją, jest niska i silnik ma nieosłonięty od dołu. Łatwo nim zahaczyć. Ale gdybyś pozmieniał nieco to spoko projekt mógłby być. Jak na moje to inny przód z kołem 21, rama do zamknięcia, wahacz do wydłużenia, górny spawak, inne błotniki i mogło by był ciekawie. Sam coś takiego chciałem zrobić kiedyś.
Do tego przedłużki amorów lub dłuższe amortyzatory, coby trochę podnieść i tył.
Ja tak czytam tytuł i myślę że czyżby Gabriel kupił KTM-a, ale przecież do do niego nie podobne. Kliknąłem temat i tu ukazuje się MZ 250 :F. Wiedziałem że nasz druciarz postawi na starą technologię.
Trochę podniesiesz tył i przód i będzie gitara do lata po lesie.
Silnik zaczyna się katapultować. Trzeba pomysleć nad jakimś uchwytem z płaskownika tak z 6mm.
Ja w fmb mam płaskownik 4, a silnik waży 25 z olejem i jest git, więc dla 30-40kg silnika MZ te 5-6 mm powinien być ok.
Ja słyszałem o 8mm, i tak jak pisałem ramę najlepiej zamknąć bo długo nie pojeździ.
Sprzedany. Jeszcze w międzyczasie po skoku silnik urwał się z górnej poduszki. Ale duża podkładka skutecznie zapobiegła następnym awariom.
Przekierowanie