Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [CC700] uszczelnienia skrzyni, przeguby itp. - kilka pytań przed pracą ;)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej!
Mam parę pytań odnośnie FSM Cinquecento 700:
Po uzupełnieniu skrzyni biegów prawidłową ilością oleju, ten leje się na ziemię jak wściekły, a że 8 lipca jadę w trasę, muszę szybko brać się do roboty.
W związku z tym mam kilka pytań:

1. Który dokładnie uszczelniacz mam wymienić, żeby olej ze skrzyni przestał wyciekać?
Czy to łożysko z uszczelniaczem na półosi? Czy może jakieś simmeringi na wejściu półosi w skrzynię?

2. Czy do przegubu WEWNĘTRZNEGO mam wciskać smar, czy jest on smarowany olejem ze skrzyni?
Pytam, bo przeglądając dostępne mi schematy, zastanawia mnie fakt obecności tylko tego uszczelniacza na półosi...

3. Jakiego rozmiaru jest nakrętka piasty?
Mam na myśli przednie koła Wink. Klucz 32?

W sumie do wymiany mam:
- przegub zewnętrzny prawej strony
- uszczelnienia i gumy obu przegubów wewnętrznych
- profilaktycznie gumę przegubu zewnętrznego lewej strony
więc
4. Na co jeszcze szczególnie zwrócić uwagę i o czym pamiętać przy tym wszystkim?
Witam !

Nie boj sie , to nie jest specjalnie trudne. Robilem to jakies 2 lata temu na kanale. Wewnetrznego przegubu nie trzeba smarowac ,smaruje go olej ze skrzyni. Uszczelniacz gumowy jest w postaci pierscienia w ktorym jest metalowa tuleja. Kosztuje ok 20zl. A z drugiej strony (od skrzyni) zaciska sie go opaska .
Musisz odkrecic nakretke (nie znam rozmiaru) od zewnatrz polosi i szczekotrzymac z niej zsunac.Kolega trzyma na hamulcu !!!

Troche to jest gimnastyki,ale da rade !!
pozdrawiam
Marek Z.
Bardzo możliwe, że jest tam 32, bo nie przypominam sobie, żebym miał problem z tą nakrętką.
Dzięki za pomoc koledzy!
Robota zrobiona, dzięki Bogu wszystko się udało i to bez kanału Smile
Mogę jechać na wakacje! Big Grin
Przekierowanie