Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 dziwne problemy z gaźnikiem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,przejdę od razu do sedna,zacznę od tego że mam 2 gaźniki z czego jeden z nich ma lekko skrzywioną ta dziurkę w którą wchodzi iglica,drugi gaźnik tego nie ma,ale na obu działa tak samo czyli,ciężko odpala,ale jak już odpali to po wkręceniu śrubki od wolnych na maxa dopiero ma jakieś tam w miarę dobre wolne obroty,po wykręceniu tej śrubki choćby o jedną czwartą ogar gaśnie jakbym wykręcił mu ją całą.Drugim problemem jest to,że po zdjęciu tego węża od filtra powietrza jest on cały w paliwie,zresztą tak samo jak gardziel gdy nie zakładam filtra,poziom paliwa jest taki że po zatopieniu pływaka poziom paliwa jest mniej więcej do połowy tej górnej części pływaka,to się nazywa chyba kołnierzyk(nie jest on zatopiony) i to chyba tyle jeżeli chodzi o jikova.Po założeniu innego gaźnika u mnie padło akurat na gaźnik gm13f ogar wreszcie jeździ,ALE na rozgrzanym silniku czyli po zrobieniu jakiegoś jednego lub dwóch okrążeń po podwórku ogar wolno schodzi na wolne obroty.To wszystko liczę na pomoc,z góry dzięki Wink
Witam,
Wszadź do niego gaźnik od piły obojętnie jaki byle by miał rozstaw śrub 31mm. daje gwarancję dobrego odpalania silnika sam mam i jest swietnie kopiesz dwa razy na ssaniu i trzeci raz bez i odpala za 3 razem.Pozdrawiam
Ewidentnie problemu gaźnikowe, jak nie jesteś pewien tych gaźników a regulacje nie przynoszą skutku to proponuję zamontować w tym lepszym zestaw naprawczy, ew. pokusić się o poszukanie jakiegoś lepsze zamiennika niż jikov, niestety te gaźniki to dno...
(31-05-2019 00:36:37)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Ewidentnie problemu gaźnikowe, jak nie jesteś pewien tych gaźników a regulacje nie przynoszą skutku to proponuję zamontować w tym lepszym zestaw naprawczy, ew. pokusić się o poszukanie jakiegoś lepsze zamiennika niż jikov, niestety te gaźniki to dno...
No właśnie zamontowałem gm13f tylko na rozgrzanym silniku wolno schodzi z obrotów.Ale myślę,że to sprawa regulacji,no bo czego?

(30-05-2019 19:11:32)Amputowiec napisał(a): [ -> ]Witam,
Wszadź do niego gaźnik od piły obojętnie jaki byle by miał rozstaw śrub 31mm. daje gwarancję dobrego odpalania silnika sam mam i jest swietnie kopiesz dwa razy na ssaniu i trzeci raz bez i odpala za 3 razem.Pozdrawiam
Wszystko ładnie,ale jak wygląda sprawa uszczelnienia połączenia gaznik-kolanko?Tak się składa,że mam gaznik walbro z piły Partner więc może mógł bym spróbować Big Grin
Ale na gm13F to nie będzie dobrze działać, na pewno nie będzie to ta moc co jikov, bo ten gaźnik jest za mały do tego silnika. Porównaj sobie króćce jikova i gmfa. Różnica w przelocie jest ogromna. Niestety wymyślni Czesi zrobili kwadratowy króciec, więc ciężko bez przerabiania tam coś konkretnego wybrać. Co do schodzenia z obrotów to nie wiem... może po prostu linka się blokuje.
(31-05-2019 22:22:39)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Ale na gm13F to nie będzie dobrze działać, na pewno nie będzie to ta moc co jikov, bo ten gaźnik jest za mały do tego silnika. Porównaj sobie króćce jikova i gmfa. Różnica w przelocie jest ogromna. Niestety wymyślni Czesi zrobili kwadratowy króciec, więc ciężko bez przerabiania tam coś konkretnego wybrać. Co do schodzenia z obrotów to nie wiem... może po prostu linka się blokuje.
Ale ja założyłem ten króciec z dziurką,który pasuje do tego gaznika.Spróbuję jeszcze z gaznikiem od piły,bo zainteresowało mnie to rozwiązanie Wink
Przekierowanie