Ja pomiędzy kartery zawsze daje sylikon i uszczelkę,A kapa od sprzęgła mam bez uszczelki i sam sylikon i trzyma
sylikon nie dawaj Ani pomiędzy gaźnik ,Ani pod cylinder Ani pod głowicę
Warto dodać ze uszczelka między kraterami robi jako dystans, którego warto nie lekceważyć
układ korbowo tłokowy nie powinien mieć jednak silikonu
Taki już jest napewno lepszy
Ja mam na takiej masie złożony silnik i wszystko jest szczelnie, kpisz całą taką tubkę i złożysz caly silnik to ci jeszcze ze 3/4 lub pół tubki ci zostanie.
Właśnie zmierzylem suwmiarką przerwę na zamku pierścienia w cylindrze i wyszło mi ok 1.8 mm
Mierząc w wezszej części zamka i policzyłem że średnica cylindra za progiem wynosi około 38.07mm
Czy to już powinno iść na szlif czy jeszcze nie?
I jeszcze czy trzeba docierać pierścionki i jeśli tak, to jak?
Ja leje trochę więcej oleju do paliwa i nie ładuje od razu tylko jeżdżę spokojnie ok 50 km
A ja, podobnie jak Wodnik, polecam zapoznanie się z odpowiednią liteaturą, najlepiej zaczynając od instrukcji obsługi. Bo bez podstawowej wiedzy, lub chociaż zorientowania się w temacie, nawet woda z Wisły ci nie pomoże.
A gdzie można takie znaleźć?
Odpowiedziałbym ci, nawet nie tyle gdzie, a w czym powinieneś szukać, ale nie zamierzam kląć.
Podpowiem tylko, że jeśli masz ban na Google to istnieją także inne przeglądarki internetowe.