Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 dławi się z filtrem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, potrzebuję pilnej pomocy z ogarem 200.
Nie znalazłem mojego problemu na forum ani na tutorialach więc piszę.
Problem jest taki ,że kiedy jadę bez filtra powietrza to się ładnie wkręca i nie ma problemu, ale kiedy założę gumę filtra to zaczyna się dławić na wysokich ledwo rusza i ledwo jedzie .
Dodam jeszcze że zapłon wyregulowany na GMP 0.3mm ,a 2mm przed GMP jest 0.05 do tego regulowałem przez cały wczorajszy dzień jikova.
Myślałem o zmianie filtra na stożkowy lub o podłączeniu jakiegoś wentylatora do oryginalnego filtra aby dostawał więcej powietrza.
Co może być tego przyczyną?
Proszę o pomoc.
PS. Ogar był odblokowany przez poprzedniego właściciela tzn. Kruciec jest rozpiłowany, a co do dysz to nie wiem czy były zmieniane
Gumę masz oryginalną? W dobrym stanie?
A może po prostu filtr zanieczyszczony?
Jak w filtr dmuchalem to ma bardzo mały opór a guma jest oryginalna w bd stanie
Przy dmuchaniu będzie niewielki opór, ale silnik takiej "sprężarki" nie ma. Spróbuj odpalić i podłączać po kolei: najpierw samą rurę, później puszkę filtra, a na końcu filtr. Jeśli filtr ma milion lat lub jest bardzo zapchany to wypadałoby go wymienić (od biedy można go przedmuchać sprężonym powietrzem, ale jest to rozwiązanie na krótką metę).
Na samej gumie już są problemy
A filtr stożkowy wchodzi w grę?
Proszę o pomoc
Ja nie mam pojęcia. Po zmianie gaźnika w Jawie, z Jikova na 16n1, miałem ten problem, że nawet na samej rurze nie miała siły na nic, po założeniu filtru stożkowego problem zniknął. Ale ty pisałeś o Jikovie, więc powinno wszystko działać tak, jak było w oryginale.
Ja w motoryncę tak miałem z filtrem w ogulę nie chciała jeździć a bez jeździła fajnie tylko czasem miałem wrażenie że ją zalewa jak za szybko odkręciłem gaz, jedyne co to na zimnym straasznie ciężko zapaliła a na ciepłym lepiej a z filtrem na ciepłym lepiej niż na zimnym ale też ciężko. Problemem okazał się górny pierścień, którego połowa postanowiła zniknąć. Odziwo nie było to nigdzieBig Grin
Jak to pierścień?
Co on by mógł zmienić?
No np. Sprężanie się zmniejsza ?
Ale co to ma do filtra powietrza to nie mam pojęcia może powietrze ma za duży opór i słabo zasysa
Jutro tam zajrzę i zobaczę co z pierścieniami ale jeżeli są w całości to wystarczy czy jakoś się to sprawdza?
Najlepiej ściągnij to z tłoka i do cylindra wsadż i zobacz jaka przerwa jest. Jeżeli będzie dobrze złóż spowrotem,a jak co to pierścień kosztuje 3zł
Wymieniłem pierścionki i dostał kompresji ale nadal się dławi
Dobra założyłem filtr stożkowy i działa
Temat do zamknięcia
Stron: 1 2
Przekierowanie