01-04-2019, 20:12:17
01-04-2019, 20:17:32
1. Benzyna i opary - benzynę wylewasz a resztą się martwi lakiernia.
2. Wgniotki
I tu jest problemik, cyna się nie nadaje bo spływa, chyba, że poprosisz o wygrzewanie w niższej temp (150-170 stopni), ale wątpię, że jest taka opcja. Można wyrównać lutując czystym ołowiem. Są dostępne szpachlówki pod proszek, ale jak się sprawdzają - nie wiem. Nie można takiej szpachli ładować za dużo, chyba, że zawiera opiłki metalu. A poza tym to standard - zbiornik do piaskowania przed szpachlowaniem czy tam nadlewaniem.
2. Wgniotki
I tu jest problemik, cyna się nie nadaje bo spływa, chyba, że poprosisz o wygrzewanie w niższej temp (150-170 stopni), ale wątpię, że jest taka opcja. Można wyrównać lutując czystym ołowiem. Są dostępne szpachlówki pod proszek, ale jak się sprawdzają - nie wiem. Nie można takiej szpachli ładować za dużo, chyba, że zawiera opiłki metalu. A poza tym to standard - zbiornik do piaskowania przed szpachlowaniem czy tam nadlewaniem.
01-04-2019, 23:11:08
Wgniotek dużo nie ma jako takich, bak od charta i od boku jest wcisniety do środka, może dalbo by się to wyciągnąć
01-04-2019, 23:22:50
Jak dasz radę, ale radzę dobrze wyrównać, bo spod proszku wgniotki nawet malutkie dobrze widać.
02-04-2019, 08:35:37
Niestety proszek ma to do siebie, że tak jak wyżej napisano: widać każdą, nawet najmniejszą nierówność, wgniotkę. Sam musiałbym przed malowaniem się jednej pozbyć.. Czy zastosowanie szpachli odpornej na wysokie temperatury będzie dobre? Robił ktoś tak?
02-04-2019, 10:08:06
Stosuje szpachle nie jest ona tania około 4 razy wyższa cena za takiej samej wagi normalna szpachle ale można nakładać nawet bardzo grubo. Jeden minus jest taki ze nie każdy odcień to kryje i tu jest dziwny problem