Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Powitanie i pytanie co dalej
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich forumowiczów Big Grin
Chciałem się przywitać i prosić o pomoc w pewnej decyzji.
Mianowicie posiadam motorower Jawa 50 kaczka i tu mam problem ponieważ za niedługo będę robił prawko kat A1 (mam 16 lat) przez co mógł bym się poruszać tym że piździkiem.
Lecz tu się pojawia problem jawka jest w względnie dobrym stanie technicznym 90% silnika jest nowa lub zregenerowana, wszystkie linki są nowe no wizualnie aż tak znowu dobrze nie jest, ale najgorsze nie posiada ona papierów. I tu mam dwie opcje albo go sprzedać i kupić jakieś gówno jeżdżące i z papierami (zła opcja) lub załatwić jakoś papiery do niej lub ramę z papierami od Jawy mustanga czy ogara 200 i założyć do nich wszystko co się da od kaczki (lepsza opcja) Kurde przywiązałem się do tego gówienka i chcę nim jeździć zwłaszcza że już się coraz rzadziej takie pojazdy
się spotyka i mają swoją duszę
Liczę na waszą pomoc i dziękuje za każdą odpowiedzi
Witam, generalnie powiem tak. Maiłem ten sam problem, całe oszczędności przeznaczone na remont jednego junaka poszły na prawo jazdy, i kupiłem papiery do komarka którym jeżdżę. Generalnie a1 to strata pieniędzy Smile mi wyszło całościowo 2,5k zł .
Dla mnie większą stratą pieniędzy jest AM a jak zrobię A1 a potem będę chciał się przerzucić na większy motocykl na kat A2 albo A to nie będę musiał robić od nowa całego kursu. Ale prawko prawkiem moim większym problemem jest co zrobić z kaczuszką
Ramę albo sam papirus trzeba by kupić, albo też na zabytek jak chce ci się w to bawić.
Witamy na forum.
Tylko szkopuł w tym że do tego typu jawy jest dość ciężko znaleźć papiery a tym bardziej ramę z nimi, a z rejestracją na zabytek to podziękuje, lub załatwić jakoś papiery do niej lub ramę z papierami od Jawy mustanga czy ogara 200 i założyć do nich wszystko co się da od kaczki tylko czy to się opyla
Ogar a kaczka to dwie inne konstrukcje wiec ramy ogara do kaczuchy nie założysz szybciej ramę od mustanga podpasujesz jako tako
Chodziło o przerzucenie gratów typu silnik. Resztę niestety trzeba dokupić. Ogar 200 jest lekki i w miarę wygodny. Mustang cięższy nieco ale i hamulce ma lepsze, te ogarowe to porażka.
Powiem tak: do 700 zł uda Ci się kupic zarejestrowanego mustanga.
Dalej z górki, bo jawki mają tylko tabliczki znamionowe, więc przekładasz tabliczkę z tego mustanga do swojej kaczuchy, dwa nity i gotowe. Co prawda zamiast "typ 20" będzie na tabliczce "typ 23" ale na przeglądzie nikt się nie kapnie, a jeśli się zorientuje, że jest "typ 23" zamiast "typ 20" to powiesz, że to przerobiony mustang.

Po tej operacji możesz sprzedać mustanga bez dokumentów na części lub w całości bez tabliczki i zwróci Ci się jakaś część kasy

*informacja dla panów policjantów: nie robiłem tak i nikogo do tego nie namawiam*
Przekierowanie