Essa, mam dylemat. Od razu powiem, że szukałem dość uporczywie, ale nie znalazłem satysfakcjonującej i jednoznacznej odpowiedzi, więc zakładam wątek.
Rozważam założenie do Ogara opon 17 x 2,5 i zastanawiam się, czy będzie w porządku. Czy ktoś już to praktykował? Wiem, że może być wolniejszy, chociaż jestem co do tego też trochę sceptyczny, bo Romety to nie szlifiery, a i różnica nieduża. Macie takie doświadczenia? Jakby ktoś w ogóle wrzucił zdjęcie jak to wygląda z całą sylwetką motoroweru, może być też Ogar 200, to byłbym ogromnie wdzięczny. Pozdro!
Montuj śmiało nie raz się zakładało nawet 2,75 czy 3,0 i było ok
2,25 a 2,50 to niewielka różnica.
A wizualnie duża jest różnica?
Kurczę, był u mnie ostatnio ogar 200 właśnie z laczkiem 2.75, ale już oddany. Poszukam jakiejś fotki, ale 2.5 z przodu i 2.75 z tyłu ładnie wyglądało.
Jak byś znalazł to będę wdzięczny
Sam ogar to trup ale oponka ładnie siedziała
No niestety nie znalazłem żadnej ładnej fotki, łap to co mam:
Jak spotkam tego ogarka na pewno cyknę fotkę jak się prezenci 2.75, a spotkam na pewno, kwestia czasu.
I tak dzięki, niewielki bo niewielki, ale jakiś obraz mi to daje
2.75 proszę bardzo, ale koło musi być idealnie proste, z przodu na styk się mieści.
Nie wiem jak w ogarze 205 by siadło z tyłu, ale lepiej 2.25 lub 2.50.
O, dziękuję za dodatkowe podpowiedzi
Czyli 2,50 będzie sam raz, z tego co widzę to ja optyś też
I w ogóle piękny Ogar
Z przodu 2.5 z tyłu 2.25 oryginał.
Kupiłem sobie dwie nowe michelinki teraz 2.25 i po samym założeniu na koła jestem prawie przekonany że będzie wyglądać jak szosówka.
Następnym razem chyba będę szukał 2.5.
Co do 2.75 to w mój gust za duże, a i mieszczą się na styk, czyli każde zgięcie felgi spowoduje obcieranie.
No ja już jestem przekonany, że wybiorę obie 2,50, tym bardziej że tak niby podania głoszą o 50-T-3.
Nie wiem jak z szerokościami wahaczy, ale w 200 przy 2.75 jest jeszcze sporo luzu. W motorynce 2.75 też jest luz, a wahacz ma wewnątrz 131 mm.