10-01-2019, 01:04:12
Siemka może trochę późno pisze ale no w maju 2018 zakupiłem pierwszego charta. Do 100% oryginału mu trochę brakowało ale Chart to Chart.
Nie dokumentowałem wszystkiego ale z grubsza wymienie co zrobiłem:
- na samym poczatku wyczyscic i uszczelnic gaznik
- wymieniłem rolgaz na orginalny oraz przełączniki
- połozyłem nową instalacje
-orginalny filtr powietrza
- udało mi sie znalezc za nie duże pieniadze orginalna stacyjke ze złamanym kluczem
- wymieniłem przednią oponę
- wymieniłem cały napęd, zębatki i łańcuch
-znajomy utoczył mi nową pół oś to tylniej zebatki
- razem z tate zrobiliśmy nowy zamek pokrywy wykorzystując stary zamek od szafki z tej samej firmy co oryginalny wystarczyło troche skrócic
- wymiana kulek kierownicy i smarowanie
- załozony nowy licznik
Z grubsza to chyba tyle, na najbliższy czas myśle pomalowac boczki i bak, załozyc orginalną manetke od sprzęgła i załozyc tylne kierunki od Charta (aktualnie mam od simka) pasowało by jeszcze ogarnąć biegi, poniewaz z redukcji 3 na 2 czesto sie blokuje nie wiem dokładnie czemu
Nie dokumentowałem wszystkiego ale z grubsza wymienie co zrobiłem:
- na samym poczatku wyczyscic i uszczelnic gaznik
- wymieniłem rolgaz na orginalny oraz przełączniki
- połozyłem nową instalacje
-orginalny filtr powietrza
- udało mi sie znalezc za nie duże pieniadze orginalna stacyjke ze złamanym kluczem
- wymieniłem przednią oponę
- wymieniłem cały napęd, zębatki i łańcuch
-znajomy utoczył mi nową pół oś to tylniej zebatki
- razem z tate zrobiliśmy nowy zamek pokrywy wykorzystując stary zamek od szafki z tej samej firmy co oryginalny wystarczyło troche skrócic
- wymiana kulek kierownicy i smarowanie
- załozony nowy licznik
Z grubsza to chyba tyle, na najbliższy czas myśle pomalowac boczki i bak, załozyc orginalną manetke od sprzęgła i załozyc tylne kierunki od Charta (aktualnie mam od simka) pasowało by jeszcze ogarnąć biegi, poniewaz z redukcji 3 na 2 czesto sie blokuje nie wiem dokładnie czemu