Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Mercedes 190 2.0 klimatyzator
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Tłumik już wisi aż po dyfer. Brakło mi 20 cm rurki by połączyć to z ostatnim wydechem. Wstępnie jest bez. Powodem produkcji tegoż był wylot spalin z turbiny prosto na wysprzęglik. Jedynka do końca, 2-ka do końca i już 3-ki nie włożyłeś. Zagotowany płyn w wysprzęgliku.


Mercedes dziś umar. Kupa dymu z wydechu i wysadziło wodę. Albo uszczelka, albo głowica pękła, albo tuleja cylindra.
Zmień uszczelkę, zostaw stare podkładki tulei cylindra, dla pewności wyjmij tuleje, żeby podkładki na pewno się przerwały. Nie planuj głowicy, to tylko wymysł myślicieli, żeby zbić pieniążki na swoich bezużytecznych maszynach. Zeskrob nożykiem resztki uszczelki. Dla pewności posmaruj sylikonem z obu stron. I nie zapomnij o wywołaniu filmu smarnego w odpowiednim roztworze wywoływacza, nie zapomnij o utrwalaczu. Utrwalacz jest bardzo ważny, by benzyna nie zmywała filmu smarnego. Do tego zalej gluta 20w60, pierścieni nie zmieniaj, bo po co. Panewki jak stukają to podłóż blaszki. Chyba tyle. A, jak zawory stukają to wyjmij szklanki i nadspawaj.

A tak na poważnie, będziesz ratować czy szukać innego silnika? Czasem taniej wychodzi kupić sprawny słupek...
Paanie i na co komu były te tuningi :F



(23-06-2019 00:05:21)seler1500 napisał(a): [ -> ]szukać innego silnika? Czasem taniej wychodzi kupić sprawny słupek...

I nie widzieć jaki złom jest w środku Big Grin A potem tylko nerwy. Nie polecam. Lepiej robić samemu i spać spokojnie.
Pękniętego bloku czy głowicy już sensownie nie naprawisz.
Pod stołem u mnie leży oryginalny silnik od tego pojazdu z zatartym wałem. Chyba z 2-ch będzie jeden zrobiony, ale w swoich najpóźniejszych planach na ten rok jeszcze tego nie widzę.
Chodziło mi raczej ze lepiej zamiast kupować niby sprawny to kupić trochę rozleciany i naprawić, bo tak to często tylko szkoda roboty. A teoretycznie głowicę idzie wymienić blok też.
TURBINA!
W celu odprężania silnika przetocz tłoki, zwiększ luz na zamkach pierścieni i zwiększ średnicę odmy :F
Ładnie wywaliło uszczelkę. Nie myślałeś o podkładce alu albo miedzianej?
Będzie odprężony przekładką. Wydaje mi się że alu to to trochę za słabe na takie temperatury. W necie doczytałem że przekładki robi się głównie z kwasówki.
To ty trzymasz ten barometr ? Ciekawy tatuaż na ręce Smile .
Niee. Ja kierowca. A i do ojczyzny mam mieszane uczucia.

Średni koszt przekładki do silnika to jakieś 300zł. zobaczymy. Chyba nie będzie wyboru.
Wytnij sam z miedzi
Odpalony. Zaciął się chyba zawór obejściowy bo robi za duże doładowanie i nie wchodzi na obroty. Jeszcze nie jeżdżone bo hamulce zdjęte z przodu. Ale przewiduję jutro testy.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie