Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Mercedes 190 2.0 klimatyzator
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Przypadek lpg jest rozwiązywalny na 3 sposoby.
Wywalenie klapy, jazda na samym gazie.
Wywalenie wtrysku zapodanie elektronicznego.
Założenie ustrojstwa blokującego wtrysk benzyny.

W innym wypadku będzie gasnąć na każdym skrzyżowaniu.
Jest jeszcze sposób na odpięcie silnika krokowego, ale tego nie próbowałem.
To to diesel nie jest?
Diesla bym nie trzymał Big Grin

Auto jeszcze stoi w bezruchu. No ale zdjęcie zawsze można zapodać.
Zając w bagażniku mnie rozwalił krejzi Pasztet był? xD Jak mogłeś porzucić tyle mięsa w postaci sarniny w lesie! loo
Sarna się rozlała, pisał to wcześniej Wink
Wiem, czytałam. Znaczy chodzi o to że za bardzo została poszarpana i pobrudziłaby tapicerkę w bagażniku? loo W sumie nie warto chyba było, potem to wszystko czyścić... Meh xD
O to to. Do dużego czarnego worka zapakować byłby przypał przy kontroli :F A i takowy trzeba mieć.

A co się z sarną stało, widać na reflektorze.
To wszystko przez te szkło! Jakby się nie rozbiło to sarna by była dobra. Myślałam, że te mercedesy to mocniejsze... krejzi
Przy ~90 to i tak że kierunek nie pofrunął a tylko lampa. Plus taki, że ta lampa już była pęknięta a 2-gą miałem już z pół roku na regale i nie było kiedy wymienić.

A zając to tak. Jestem kłusownikiem. Poluję mercedesem na zające.

Ostantnie prace to odkuwanie szpachli, błotnik bedzie cynowany bo kiedyś miał stłuczkę i należy go fachowo zrobić.
Stuknięty sam narożnik. Ci szpachli naciągnęli pół błotnika.

Próba załagodzenia zwichrowań.
Następna walka z malowaniem metalikiem. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Jeszcze nie pomalowany, ale wrzucę coś coby nie zapomnieć że ten temat istnieje.
Uwaga. Jakość 4k (pikseli)
Renowacja tylnego zawieszenia. Wszystko wypiaskowane, 6 wahaczy i 2 drążki nowe. 2 stare wahacze ocynkowane. Nowe tuleje pływające, nowe łożyska, wymieniony smar w przegubach, nowe gumy przegubów. Nowa linka zachodnia (nie polskie linory itp)
Reanimacja zacisków tył i ręcznego. Tarcze w stanie bdb.
Wózek wypiaskowany i pomalowany. 2 nowe gumy wózka, 2 stare.




Koszt? Około 1500zł. Nie liczę roboty własnej.
750 wahacze, ocynk piaskowanie koło 400, tuleje i łożyska już nie pamiętam ile.
Jeszcze wtedy chodziłem do pracy, więc mnie było stać.
Kurczę, cierpliwość to masz niezmieską Smile
Zazdroszczę Big Grin
Kawał dobrej roboty. Co dokładnie robiłeś z zaciskami?
Obkułem z luźnej korozji, wypiaskowałem, wymieniłem uszczelnienia na połówkach, na tłoczkach oraz gumy osłonowe. W sumie taki serwis ogólny, nic specjalnego.
Przód jeszcze nie ruszony bo plan był na jakieś większe heble, bo te to by były dobre ale do poloneza a nie do samochodu co potrafi się rozpędzić powyżej 100.


Obmazany. Zwichrowanie powierzchni 14%. Ale ważne że zrobione po wielu mękach.
Ło panie, teraz to możesz na oeliksa lecieć i wołać dwa razy cenę rynkową, funkiel nówka nie klepany.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie