Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Eska Sport - renowacja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Nabyłem dziś śliczną Eskę Sport w dość rozsądnych pieniądzach i chciałbym przywrócić ją do stanu używalności. Wiele jej nie trzeba - zrobić koła i kilka drobiazgów. Mam jednak kilka pytań i potrzebuję części. Może ktoś mi będzie potrafił pomóc.


1. Z tyłu jest piasta flip-flop, niestety jest tylko wolnobieg. Co powinno być z drugiej strony oryginalnie? Wolnobieg z inną ilością zębów (jaką?) czy może ostre koło? Pasuje tam coś współczesnego? Gwint jest jakiś dziwny, podzielony na 2 części. Nie znam się niestety - poniżej foto. Węższa średnica to 32, a szersza 35mm.


2. Krzywa lewa korba, niestety raczej do wyrzucenia. Poszukuję takiej korby. ZZR/Romet ma inną średnicę klina, no i wygląda inaczej.


3. Zaślepka pedała poszukiwana. Jak na foto. ZZR nie pasuje - inna średnica.


4. Błotniki - powinny być takie jak na zdjęciu, w kolorze ramy. Poszukuję.


5. Klamki - obecnie są od ZZR, ale chciałbym założyć oryginalne. Na allegro jest jedna sztuka, ale są dość marnego stanu. Zdjęcie poniżej. Poszukuję.


6. Przednia piasta też poszukiwana. Nie wiem jak wygląda.

Gdyby ktoś miał jakieś części, chętnie zrobię deal Smile
1. - sam sobie odpowiem - głupi ja. Podwójny gwint jest oczywiście do skontrowania tego, co się nakręci. Oba gwinty mają przeciwny kierunek.
Po długich bojach udało się przywrócić rower do stanu używalności. Dostał kilka nowych części.
Bardzo ładnie wyszło - kolejny ocalony
Przekierowanie